  • 1. Data: 2021-11-05 23:18:57
    Temat: Jezu ufam dla ciebie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    się narobiło. Trzeba uważać na pasach nawet na zielonym świetle.

    Kierowca nie reagował na sygnały do zatrzymania i uciekał trasą
    generalską w kierunku Warszawy. Podczas ucieczki wielokrotnie łamał
    przepisy ruchu drogowego. Jego zachowanie stwarzało zagrożenie dla
    innych uczestników ruchu. Jadąc z prędkością 200 kilometrów na
    godzinę przejechał skrzyżowanie na czerwonym świetle w chwili, gdy
    na przejściu znajdowali się piesi.

    https://wiadomosci.onet.pl/bialystok/kryzys-migracyj
    ny-na-granicy-policja-zatrzymala-juz-wielu-kurierow/
    k89g38p
    https://wiadomosci.onet.pl/bialystok/grajewo-kierowc
    a-busa-zatrzymany-wiozl-36-nielegalnych-migrantow/5w
    rcvc2
    https://www.onet.pl/informacje/onetbialystok/kryzys-
    migracyjny-kurierzy-przemycaja-migrantow-za-kilka-ty
    siecy-euro/3ge8fhh,79cfc278

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2021-11-06 08:09:20
    Temat: Re: Jezu ufam dla ciebie
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2021-11-05 o 23:18, PiteR pisze:
> [...]
    > innych uczestników ruchu. Jadąc z prędkością 200 kilometrów na
    > godzinę przejechał skrzyżowanie na czerwonym świetle w chwili, gdy

    ja nie rozumiem dlaczego niemcy nie podstawią samolotów CIAAP.AIR w tych
    całych krajach i nie ustawią stałego importu ludzi, skoro tak ich
    pożądają ...

    ciapatoland - berlin
    free-ticket

    mafia wyeliminowana, nie trzeba budować muru za miliardsześćset

  • 3. Data: 2021-11-06 13:12:21
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 5.11.2021 o 23:18, PiteR napisał:

    > się narobiło. Trzeba uważać na pasach nawet na zielonym świetle.

    Jeśli będziesz pisał po quasi-polsku na polskiej grupie, to nici
    z ufności. Albowiem przed wejściem na pasy musisz rzec czysto po
    polsku, wznosząc oczy ku niebu: Jezu, ufam tobie!

  • 4. Data: 2021-11-07 02:19:17
    Od: "RT" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Collie" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Albowiem przed wejściem na pasy musisz rzec czysto po
    > polsku, wznosząc oczy ku niebu: Jezu, ufam tobie!

    Nic to nie pomoże.
    Jeżeli bóg postanowi dopaść kogoś, to go dopadnie, niezależnie
    co by nie mówił.

  • 5. Data: 2021-11-07 09:37:30
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 7.11.2021 o 02:19, RT napisał:

    > Nic to nie pomoże.
    > Jeżeli bóg postanowi dopaść kogoś, to go dopadnie, niezależnie
    > co by nie mówił.

    Niezbadane są wyroki boskie...

  • 6. Data: 2021-11-07 09:52:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-11-07 o 09:37, Collie pisze:

    > Niezbadane są wyroki boskie...

    Niezmierzona i niewyobrażalna jest głupota ludzka.

  • 7. Data: 2021-11-07 11:18:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:618793c2$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    user Uzytkownik pisze tak:

    > Niezmierzona i niewyobrażalna jest głupota ludzka.

    10 x niezmierzone i niewyobrażalne są marzenia plebsu o lepszym życiu.

  • 8. Data: 2021-11-07 16:42:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Nov 2021 08:09:20 +0100, Peter wrote:
> [...]

    Unas IMO - zawsze bylo warto.

    > ja nie rozumiem dlaczego niemcy nie podstawią samolotów CIAAP.AIR w tych
    > całych krajach i nie ustawią stałego importu ludzi, skoro tak ich
    > pożądają ...

    Bo ja rozumiem - teraz to nie tyle "Niemcy", co jacys arabscy
    imigranci, ktorzy zyja z przemytu kolejnych imigrantow.

    J.