  • 1. Data: 2016-11-24 08:47:59
    Temat: czy to normalne ze tarcze sie grzeja
    Od: maly <m...@o...pl>

    czy to normalne ze tarcze sie grzeja ? przy normalnym uzytkowaniu ?
    jak pojade na myjcie i bede czyscil felgi to sie nie pokrzywia ?

  • 2. Data: 2016-11-24 09:35:54
    Temat: Re: czy to normalne ze tarcze sie grzeja
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 24.11.2016 o 08:47, maly pisze:
    > czy to normalne ze tarcze sie grzeja ? przy normalnym uzytkowaniu ?
    > jak pojade na myjcie i bede czyscil felgi to sie nie pokrzywia ?
    podczas jazdy nie, podczas hamowania tak
    ToMasz

  • 3. Data: 2016-11-24 11:13:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2016 08:47:59 +0100, maly napisał(a):

    > czy to normalne ze tarcze sie grzeja ?
    Tak
    > przy normalnym uzytkowaniu ?
    Zdefiniuj "normalne użytkowanie"
    > jak pojade na myjcie i bede czyscil felgi to sie nie pokrzywia ?
    Nie

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2016-11-24 12:50:11
    Od: maly <m...@o...pl>

    > Tak
    > Zdefiniuj "normalne użytkowanie"
    > Nie

    No bez żadnych szaleństw itd, tj nie rozpedzam sie do 100km/h a pozniej
    hamuje do zera

    a ile tarcze i klocki sie docieraja? bo teraz hamowanie jest troche słabsze

  • 5. Data: 2016-11-24 13:08:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2016 08:47, maly wrote:
    > czy to normalne ze tarcze sie grzeja ? przy normalnym uzytkowaniu ?
    > jak pojade na myjcie i bede czyscil felgi to sie nie pokrzywia ?

    Jedź do mecha bo pewnie coś Ci tam trze.
    Obie strony tak samo gorące?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2016-11-24 14:16:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 24 Nov 2016 12:50:11 +0100, maly napisał(a):

    > No bez żadnych szaleństw itd, tj nie rozpedzam sie do 100km/h a pozniej
    > hamuje do zera
    Jak przyhamujesz to się nagrzeją, jak pojedziesz dalej to ostygną :)
    Jak chcesz wiedzieć czy nie grzeją się za bardzo to podlewaruj brykę i
    pokręć kołem, jak trze to do poprawki.

    > a ile tarcze i klocki sie docieraja? bo teraz hamowanie jest troche słabsze
    Raczej nie trzeba docierać. Jeśli słabsze to może dlatego że
    powierzchnie cierne zanieczyszczone. Po jakimś czasie brud się zetrze.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2016-11-24 14:37:57
    Od: maly <m...@o...pl>

    W dniu 2016-11-24 o 13:08, quent pisze:

    > Jedź do mecha bo pewnie coś Ci tam trze.
    > Obie strony tak samo gorące?

    tak obie, po przejechaniu ok 5 km po miescie, były gorace

  • 8. Data: 2016-11-24 14:40:52
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2016 14:37, maly wrote:

    > tak obie, po przejechaniu ok 5 km po miescie, były gorace

    To pewnie masz taki styl jazdy, że mało albo wcale nie hamujesz
    silnikiem. Po mieście mogą wtedy się nagrzać... no i jak obie to pewnie
    nie chodzi o to że Ci coś tam obciera.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2016-11-24 14:52:18
    Od: maly <m...@o...pl>

    W dniu 2016-11-24 o 14:40, quent pisze:

    > To pewnie masz taki styl jazdy, że mało albo wcale nie hamujesz
    > silnikiem. Po mieście mogą wtedy się nagrzać... no i jak obie to pewnie
    > nie chodzi o to że Ci coś tam obciera.

    mam automata:)

  • 10. Data: 2016-11-24 15:27:41
    Od: quent <x...@x...com>

    On 24.11.2016 14:52, maly wrote:
    > mam automata:)

    Ja miałem automata ale z opcją zmiany ręczej i zwykle tak właśnie
    hamowałem silnikiem.
    Nie jest to co prawda wtedy już taki luksus ale jakoś jestem
    przyzwyczajony do takiego hamowania.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info