  • 1. Data: 2016-11-24 11:32:03
    Temat: Linka skrzyni biegów do Focusa.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Szukam linki skrzyni biegów do Focusa '01 Mk1 1,8 TDdi (5 bieg.).
    Czy w tych samochodach były montowane dwie rózne skrzynie biegów?
    Jeśli tak, to czy po VIN można rozpoznać typ skrzyni i numer linki (katalogowy)?
    Podobno końcówka linki powinna być pomarańczowa.
    Ta konkretna linka podobno ma zaporową cenę (ponad tys. zł?), więc raczej szukam
    "lekko" używanej lub zamiennika, ale nie wiem, jak mam szukać.
    Może ktos zna nazwę niemiecką tego elementu (żeby znaleźć np. na ebay.de)?

  • 2. Data: 2016-11-24 11:38:56
    Temat: Re: Linka skrzyni biegów do Focusa.
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-24 o 11:32, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    "lekko" używanej lub zamiennika, ale nie wiem, jak mam szukać.
    > Może ktos zna nazwę niemiecką tego elementu (żeby znaleźć np. na ebay.de)?

    Zapytaj sprzedawcy, np. tego:
    http://allegro.pl/linki-zmiany-biegow-focus-mk1-1-8t
    dci-i6617157482.html

  • 3. Data: 2016-11-24 11:55:22
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-24 o 11:32, ąćęłńóśźż pisze:

    Sorry, teraz zauważyłem że TDDI.

    Tu chyba coś mają:
    http://allegro.pl/wybierak-linki-zmiany-biegow-ford-
    focus-1-8tddi-i6618842645.html#thumb/2

    I jest pomarańczowy element.

  • 4. Data: 2016-11-24 13:24:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    "lekko" używanej lub zamiennika, ale nie wiem, jak mam szukać.
    > Może ktos zna nazwę niemiecką tego elementu (żeby znaleźć np. na ebay.de)?

    Dziękuję?

  • 5. Data: 2016-11-24 20:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

> [...]
    > raczej szukam "lekko" używanej lub zamiennika, ale nie wiem, jak mam
    > szukać. Może ktos zna nazwę niemiecką tego elementu (żeby znaleźć np.

    A nie da się naprawic tej co masz?
    Ja ostatnio szukałem do jednego auta ale były po circa 800 zł - dałem
    lokalnemu fachowcowi i naprawił mi stara za 100zł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 6. Data: 2016-11-25 00:12:21
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 24 Nov 2016 11:32:03 +0100, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    wrote:

    >Ta konkretna linka podobno ma zaporową cenę (ponad tys. zł?)

    Trochę mniej, mimo to i tak drogo:
    http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Linki-zmiany-biegow-F
    ocus-Mk1-do-%E2%86%92-102001-MTX75-FORD/1260

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2016-11-25 00:15:02
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 25 Nov 2016 00:12:21 +0100, j...@i...pl wrote:

    >Trochę mniej, mimo to i tak drogo:
    >http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Linki-zmiany-biegow-
    Focus-Mk1-do-%E2%86%92-102001-MTX75-FORD/1260

    Albo
    http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Linki-zmiany-biegow-F
    ocus-Mk1-od-102001-%E2%86%92-MTX75-FORD/3646
    - po 10/2001.

  • 8. Data: 2016-11-25 12:00:32
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-25 o 00:15, j...@i...pl pisze:

    ocus-Mk1-do-%E2%86%92-102001-MTX75-FORD/1260

    > Albo
    > http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Linki-zmiany-biegow-F
    ocus-Mk1-od-102001-%E2%86%92-MTX75-FORD/3646
    > - po 10/2001.

    Podejrzewam, że już kupił za 55zł.
    Link podałem wcześniej jest już nieaktualny.

  • 9. Data: 2016-11-25 17:29:12
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 24.11.2016 o 11:32, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    "lekko" używanej lub zamiennika, ale nie wiem, jak mam szukać.
    > Może ktos zna nazwę niemiecką tego elementu (żeby znaleźć np. na ebay.de)?

    http://www.ebay.com/itm/NEW-OEM-TRANSMISSION-SHIFT-C
    ABLE-FORD-FOCUS-2001-2002-/281559058412?fits=Make%3A
    Ford

    --
    Kaczin