  • 1. Data: 2014-06-02 20:31:01
    Temat: czy w europie?
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    widział Ktoś gdzieś w sprzedaży gotowe najlepiej jakieś małe
    przetwornice z 5V na 12V? wszędzie mają tylko obniżające napięcie...

  • 2. Data: 2014-06-02 20:37:23
    Temat: Re: czy w europie?
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a może Ktoś widział gdzieś tanie przetwornice 12V na 5V ze 2A? tylko
    takie tanie, bo na allegro to jednak za drogo...

  • 3. Data: 2014-06-02 20:39:39
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-06-02 20:31, tusk, donald tusk napisał/a:
    > widział Ktoś gdzieś w sprzedaży gotowe najlepiej jakieś małe
    > przetwornice z 5V na 12V? wszędzie mają tylko obniżające napięcie...

    Zdefiniuj "w europie"
    Czy interesuje Cię ta część należąca do EU czy tylko do UE nie należąca?

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2014-06-02 20:51:20
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    to chyba oczywiste, w europie światowej...

  • 5. Data: 2014-06-02 20:52:34
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    mam do wyboru, kupić zasilacz 12V i obniżyć do 5V aby mieć i 5 i 12
    kupić zasilacz 5V i podwyższyć do 12V, żeby mieć 5 i 12... szukam
    gotowych modułów, warunek 2A...

  • 6. Data: 2014-06-02 21:06:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-06-02 20:31, tusk, donald tusk pisze:
    > widział Ktoś gdzieś w sprzedaży gotowe najlepiej jakieś małe
    > przetwornice z 5V na 12V? wszędzie mają tylko obniżające napięcie...

    Tak, TracoPower, XP Power...

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2014-06-02 21:52:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > widział Ktoś gdzieś w sprzedaży gotowe najlepiej jakieś małe
    > przetwornice z 5V na 12V? wszędzie mają tylko obniżające napięcie...

    Na podwyższaniu napięcia może zależeć tylko wichrzycielom, więc takie
    rzeczy zostały w Euroopie zakazane.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2014-06-03 01:33:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    > mam do wyboru, kupić zasilacz 12V i obniżyć do 5V aby mieć i 5 i 12
    > kupić zasilacz 5V i podwyższyć do 12V, żeby mieć 5 i 12... szukam gotowych
    > modułów, warunek 2A...

    Jest jeszcze trzecia możliwość, kupić zasilacz dwuwyjściowy: 12 i 5V.
    Wpadło Ci to do głowy?

    Ile potrzebujesz prądu na wyjściu 5V a ile na wyjściu 12V?

    Jakiego zasilacza szukasz?
    Otwartego modułu do wbudowania do obudowy urządzenia
    czy zewnętrznego zasilacza, np. kostki wtykanej do ściany?

  • 9. Data: 2014-06-03 11:12:01
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    problem jest z wtyczką, minidin6 jest co najmniej do d...

  • 10. Data: 2014-06-03 15:27:13
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    > Na podwyższaniu napięcia może zależeć tylko wichrzycielom, więc takie
    > rzeczy zostały w Euroopie zakazane.

    Poza tym wszyscy wiedzą, że podwyższanie napięcia to produkcja energii z
    niczego (po co są transformatory blokowe w elektrowniach?), więc musi to
    być zabronione dla ludności, gdyż traciłoby na tym lobby energetyczne.