  • 1. Data: 2014-06-02 21:55:21
    Temat: [OT] czarny
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    jutro czarny przyjeżdża, a tu taka cisza, taki system...

  • 2. Data: 2014-06-02 22:41:50
    Temat: Re: [OT] czarny
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    identyfikator pisze tak:

    > jutro czarny przyjeżdża, a tu taka cisza, taki system...

    ok proponuję więc dyskusję czy czarny daje silniejsze czy słabsze echo
    w czujnikach PIR.

    :)

    --
    Piter

  • 3. Data: 2014-06-03 03:28:50
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 czerwca 2014 21:55:21 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk
    napisał:
    > jutro czarny przyjeżdża, a tu taka cisza, taki system...

    Nie tylko tutaj. Polacy to idioci. Dobrowolnie się godzą na ograniczenie praw. Jak
    się komuś zakazuje otwierania okien albo stania na balkonie to jest taki ktoś wolny
    czy jest niewolnikiem? Co innego jak by przyszli i zaproponowali stówkę za nie
    otwieranie oka i dwie za nie stanie na balkonie. Na miejscu warszawiaków jak by byli
    mądrzy i wolni przebrał bym się w ubranie podobne do takiego jak noszą Arabowie i
    paradował w pobliżu tego niecodziennego wydarzenia z futerałem na gitarę, futerałem
    na wędkę itp. Jak ktoś przyjeżdża do Polski to obowiązują go polskie prawo.
    Ograniczenie prędkości itp. W konstytucji napisane że tu nie ma lepszych i gorszych.
    Jak przyjedzie godnie przywitać i spić do nieprzytomności ok. Taki krajowy obyczaj.
    Ale żeby z powodu czyjegoś przyjazdu nie można była okna otworzyć jak się grochówkę
    jadło to przesada. Jak się boi to niech mu czołg podstawią i niech jedzie o ile droga
    ma odpowiednią wytrzymałość. A to ze żarcie i wodę ze sobą przywiózł to obraza
    gospodarzy.