  • 1. Data: 2011-12-26 19:22:26
    Temat: czytanie kodu (poziom umiejetnosci)
    Od: " fir" <f...@W...gazeta.pl>

    jestem ciekaw jak u grupowiczow wygladaja umiejetnosci
    w czytaniu kodu

    ?

    co do mnie to mam wrazenie ze ostatnio umiejetnosc czytania
    (przynajmniej co poniektorych) kodow mi jakby wzrosla - choc
    trudno mi ocenic obecny stopien umiejetnosci tego czytelnictwa
    (poki co bardzo sporadycznie i fragmentarycznie rzucalem okiem
    na jakies kody np znalezione w necie)

    [przy okazji mam chec nadmienic za jaki smutny uwazam swiat tzw
    normalnych sprawnych programistow - nie wiem czemu mnie ostatnio
    wzielo na przezywanie tego 'niemilstwa', pocieszajace jest to ze
    wydaje sie ze swiat programowania sklada sie jednak z kilku rozmaitych
    domen i sa tez takie w ktorych drzewami szumią liscie (a akurat sam sie
    opilem koli i znowu czuje sie jakby mi podpompowalo glowe pompka do
    roweru)]

    (no i po swietach - szkoda, bo lubie swiateczny czas)