  • 1. Data: 2011-12-25 11:56:46
    Temat: [needed] dobre algorytmy do raseryzacji (rys.) prymitywow w 2d
    Od: " (kenobi)" <f...@g...pl>

    potrzebowalbym w miare przyzwoitych algorytmow do rysowania (rasteryzacji,
    ze tak to nazwe - chodzi mi o rysowanie setPixelem) 'prymitywow' w 2d

    znam bressenhama do kreslenia odcinkow i circle (ale musze na nowo
    napisac wiec jakby ktos mial linki (lub umial wklepac) do dobrego
    info nt bressenhama to tez ok

    potrzebne mi sa w miare szybkie algorytmy do kreslenia rozmaitych
    prymitywow ktore moga sie przydac (jesli cos bardziej wyrafinowanego np
    uwzgledniajacego blending kolorow to tez ok)

    1 odcinek
    2 circle
    3 lity kwadracik
    4 lite kolko
    (5 lity polygon?)
    6 jakies ew inne prymitywy ktore przydalyby sie w prostej
    biblioteczce do rysowania prymitywami w 2d

    jak wogole mozna to rozbudowac - chodzi o jakies proste api np do
    'rysowania' w 2d - lub 'konstruowania' scen na uzytek fizyki 2d itp

  • 2. Data: 2011-12-25 18:10:28
    Od: " M.M." <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    (kenobi) <f...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > jak wogole mozna to rozbudowac - chodzi o jakies proste api np do
    > 'rysowania' w 2d - lub 'konstruowania' scen na uzytek fizyki 2d itp

    A czemu nie uzywac gotowego z bibliotek? Prymitywy graficzne to nawet
    pod dosa byly.

  • 3. Data: 2011-12-25 20:00:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-12-25 12:56, (kenobi) wrote:
    > potrzebowalbym w miare przyzwoitych algorytmow do rysowania (rasteryzacji,
    > ze tak to nazwe - chodzi mi o rysowanie setPixelem) 'prymitywow' w 2d

    Walcz:

    http://cairographics.org/

  • 4. Data: 2011-12-26 09:08:50
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    M.M. <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > A czemu nie uzywac gotowego z bibliotek? Prymitywy graficzne to nawet
    > pod dosa byly.
    > Pozdrawiam

    z oczywistych powodow (najchetniej to bym pisal po samym krzemie,
    to windowsowe programowanie juz mi tak bardzo nie podchodzi)

  • 5. Data: 2011-12-26 20:51:23
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    > Walcz:
    >
    > http://cairographics.org/