  • 251. Data: 2011-05-03 16:54:36
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Mon, 02 May 2011 15:16:51 +0200, JanuszR napisał(a):

    > Akurat fedorka to moja ulubiona dystrybucja. Jedna dystrybucja to ok
    > 3,5GB. Nowe ukazują się przeciętnie co ok pół roku. Mam wszystkie
    > począwszy od RH 5.1 plus łatki plus nowe kernele. Do ściągnięcia p2p
    > nigdy nie było mi potrzebne, leci ftpem lub httpem.

    Już napisałem, różne spiny. Masz blade pojęcie o Fedorze.
    http://spins.fedoraproject.org/

    > Jak to się ma do
    > setek Gigabajtów ściąganych miesięcznie przez niektórych użytkowników?

    Po pierwsze, masz coś na potwierdzenie setek GB? Bo generalizujesz bez
    sensu. Albo daj konkretne statystyki, albo uprawiasz demagogię. Z mojej
    obserwacji stwierdzam, że jest wprost przeciwnie, a większość użyć P2P
    to ściągnięcia kilku filmów DVD i nieco muzyki, co zamyka się w 10GB
    miesięcznie. Hardcorowi użytkownicy są wyjątkiem i zupełnie nie
    przedstawiają całości korzystania z P2P.

    [...]
    > Co to
    > informacji to istotnie dane mogą je stanowić. Przykładowo dla pliku
    > muzycznego zawierają informacje przeznaczone dla odtwarzacza. Tak więc
    > ssacz muzyczki pobiera informacje przeznaczone nie dla niego lecz jego
    > odtwarzacza :)

    Dane są informacją. Kropka. Ile masz lat, by tego nie zrozumieć?

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 252. Data: 2011-05-03 16:55:41
    Od: Art <z...@s...net>

    W dniu 2011-05-03 18:28, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Art" <z...@s...net>

    > Ty zacznij myśleć a nie fantazjować.

    A w którym momencie fantazjuję?

  • 253. Data: 2011-05-03 17:06:42
    Od: Paweł <j...@n...doczekal>

    W dniu 11-05-03 18:54, Art pisze:

    > Pawle , a jakie ceny za 1 Mb/s za 4 za 6 ?
    >
    > Może tak tanio, że sie nie opłaca innym wchodzić?
    > Może nikt z Twoich znajomych nie pyta , nie szuka w okolicy?
    >
    > Jakby było duże zainteresowanie to ktos by chciał zarobić.
    >
    > Forsa to forsa , największym problem sa ludzie.

    ceny upc, netii i tp znasz. z tym że netia chce jeszcze jakąś 'opłatę za
    utrzymanie łącza'. tp pewnie też by chciała. lokalny ma właśnie pomysły
    w rodzaju 'zablokuję p2p bo się sieć przypchała', jego ceny mnie nie
    interesują. zmierzam do tego że duża konkurencja to coś o czym mówią
    dostawcy, ale nie za bardzo zauważają klienci

    --
    Paweł

  • 254. Data: 2011-05-03 17:27:06
    Od: Art <z...@s...net>

    W dniu 2011-05-03 19:06, Paweł pisze:

> [...]
    > interesują. zmierzam do tego że duża konkurencja to coś o czym mówią
    > dostawcy, ale nie za bardzo zauważają klienci

    Na stronach UPS:
    Fiber Power 10 Mb/s czyli 10/1 zapłacisz 66 PLN.

    Uważasz, że to duzo?!?!?!?!
    U mnie za 6 Mb/s byłoby więcej.

    Jakos nie narzekam, ale ja to z "prowincji" jestem .... ;-P

    Może trzeba by powiedzieć raczej czego oczekujesz, lub na jakie
    ustępstwa/ograniczenia pójdziesz za 50, 66 czy 100 PLN ?

    Ile zaplacić chcesz za 10/1 Mb/s z łączem bez ograniczeń?

  • 255. Data: 2011-05-03 18:12:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 03 May 2011 17:58:08 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    /.../
    > Tobie się wydaje, że każdy uzytkownik Sieci mieszka w na tyle gęsto
    > zabudowanym obszarze, ze ISP się o niego biją? Grubo się mylisz -
    > WIĘKSZOŚĆ na "wybór" - TPSA albo uryna. A często nawet TPSA 0202122 albo
    > komórka.
    Jak TPSA to i BSA. I internet satelitarny.

  • 256. Data: 2011-05-03 19:00:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Paweł,

    Tuesday, May 3, 2011, 6:36:15 PM, you wrote:

    > w mojej okolicy, duże blokowisko w Warszawie, nie mam kilku ISP do
    > wyboru. UPC, TP (i Netia na LLU), jakiś jeden lokalny.

    No to i tak jesteś bogatszy o UPC i tego jednego lokalnego. Ja nawet
    takiego wyboru nie mam.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 257. Data: 2011-05-03 19:36:30
    Od: Paweł <j...@n...doczekal>

    W dniu 11-05-03 19:27, Art pisze:

> [...]
    > ustępstwa/ograniczenia pójdziesz za 50, 66 czy 100 PLN ?
    >
    > Ile zaplacić chcesz za 10/1 Mb/s z łączem bez ograniczeń?

    nie mówię że to dużo, tylko że jak UPC mnie wkurzyło odrobinę, bo dla
    nowych klientów mają lepszą ofertę niż dla stałych, to już nie mam za
    bardzo gdzie się przenieść. więc zdanie 'jak ci usługa nie pasuje to
    zmień dostawcę' nie trafia do mnie.

    --
    Paweł

  • 258. Data: 2011-05-03 19:58:10
    Od: Art <z...@s...net>

    W dniu 2011-05-03 21:36, Paweł pisze:
> [...]
    > nowych klientów mają lepszą ofertę niż dla stałych, to już nie mam za
    > bardzo gdzie się przenieść. więc zdanie 'jak ci usługa nie pasuje to

    Tu akurat Cie rozumie.
    Chyba wiekszość duzych ma taka maniere.

    Jak u Ciebie jest duze blokowisko, to prędzej czy póxniej ktos sie pojawi.

  • 259. Data: 2011-05-03 20:29:48
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    Panie Sylwestrze,
    nie wiem na czym opierasz swoje spostrzeżenia dot. danych z p2p, ale
    należysz do wyjątków.

    Nieświadomi klienci instalują zazwyczaj Aresa, Bearshare itd., po
    instalacji programy uruchamiają się za każdym razem po zalogowaniu do
    Windowsa. 95% odwiedzonych przez moich serwisantów klientów potwierdza
    ten przypadek, mowa o klientach którzy korzystają z tych programów,
    tylko 5% klientów wyłączyło program z autostartu. Żeby nie być
    gołosłownym dane opieram o protokoły z serwisów, w których od 3 lat mam
    rubrykę dot. przyczyn wezwań serwisowych ze wskazaniem na p2p i
    rozwinięciem przypadku.

    --
    Bartłomiej Borkowski

  • 260. Data: 2011-05-03 20:33:15
    Od: "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    Panie NIUSY,
    wykazuje się Pan niezrozumieniem podstawowych zagadnień dot.
    funkcjonowania branży ISP od strony techniczno - biznesowej. Koledzy
    wraz ze mną przedstawili Panu argumenty z którymi NIE MA dyskusji.
    Rozumiem, że trollowanie to Pana główne zajęcie i jednocześnie jedyna
    przyjemność w życiu, zapraszam jednak do zaśmiecania innej grupy.

    Panowie, proponuje EOT.
    --
    Bartłomiej Borkowski