  • 261. Data: 2011-05-03 21:56:57
    Temat: Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Art" <z...@s...net>

    > A w którym momencie fantazjuję?

    Pytanie raczej w którym nie fantazjujesz. Ja nic nie pisałem, że mam jakiś
    problem z voip czy p2p tylko, że taki problem generalnie powstaje. Klient
    nie zmieni rynku dostawców oferujących pakiety usług tylko przystąpi do
    umowy jaką mu dostawca zaproponuje i podstaw do reklamowania miał nie
    będzie. Pisałem już o tym. Wystarczyło przeczytać.

  • 262. Data: 2011-05-03 22:03:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    > Panie NIUSY,
    > wykazuje się Pan niezrozumieniem podstawowych zagadnień dot.
    > funkcjonowania branży ISP od strony techniczno - biznesowej. Koledzy wraz
    > ze mną przedstawili Panu argumenty z którymi NIE MA dyskusji. Rozumiem, że
    > trollowanie to Pana główne zajęcie i jednocześnie jedyna przyjemność w
    > życiu, zapraszam jednak do zaśmiecania innej grupy.
    >
    > Panowie, proponuje EOT.

    Pierdoły do kwadratu

  • 263. Data: 2011-05-03 22:11:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > trollowanie to Pana główne zajęcie i jednocześnie jedyna przyjemność w
    > życiu, zapraszam jednak do zaśmiecania innej grupy.

    Co to w ogóle za gadanie jest ?!

    Idź się człowieku przewietrz. Te grupy nie tak działają, że piszący
    potrzebują czyjegoś błogosławieństwa. Śmieszne zarzuty o trolowanie w
    OCZYWISTEJ zupełnie kwestii.

  • 264. Data: 2011-05-03 22:33:50
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Już napisałem, różne spiny. Masz blade pojęcie o Fedorze.
    > http://spins.fedoraproject.org/
    Fedora dla mnie jest tylko platformą. Ładuję ułamek tego co jest na
    płycie, jakieś apache, ebtables, iptables, vconfig, brctl, itp. reszta,
    środowiska graficzne, tłumacze, języki i środowiska programistyczne, za
    wyjątkiem podstawowych, odtwarzacze, gry, itp. są mi zbędne. Potem
    kompilacja jądra, łatki na jądro których fedora nie zawiera wg własnych
    potrzeb a obsługa i konfiguracja wyłącznie w trybie tekstowym ze
    zdalnego kompa via ssh i dla wygody mc koniecznie stary jeszcze z czasów
    RH v 4.5. Z tego co obejrzałem na http://spins.fedoraproject.org/ to
    właściwie zabawa. Patrząc z tego punktu widzenia w istocie mam blade
    pojęcie, byle użytkownik Ubuntu bije mnie na głowę. Póki co uwiera mnie
    kiepskie wsparcie na Xena więc pewnie kuzyn Centos ucieszy się :)

    > Po pierwsze, masz coś na potwierdzenie setek GB? Bo generalizujesz bez
    > sensu. Albo daj konkretne statystyki, albo uprawiasz demagogię.
    Mogę jedynie skopiować statystyki za miesiąc powiedzmy kwiecień. Linku z
    oczywistych względów nie podam, musisz więc uwierzyć mi na słowo, że tak
    w istocie jest.

    > Dane są informacją. Kropka. Ile masz lat, by tego nie zrozumieć?
    Pewnie już zbyt dużo, ściągnij zatem dane z http://noc.gts.pl/ i ciesz
    się informacją :)

    Pozdrawiam JanuszR

  • 265. Data: 2011-05-03 23:38:12
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    Przy okazji np. http://spins.fedoraproject.org/broffice/#downloads.
    Wynika, że wcale nie jesteś przywiązany do torrentów, bez problemów
    bierzesz to httpem i jest to raptem 0,5GB
    http://download.fedoraproject.org/pub/alt/spins/linu
    x/releases/14/Spins/i686/Fedora-14-i686-Live-BrOffic
    e.iso

  • 266. Data: 2011-05-04 06:40:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl>

    > Przy okazji np. http://spins.fedoraproject.org/broffice/#downloads.
    > Wynika, że wcale nie jesteś przywiązany do torrentów, bez problemów
    > bierzesz to httpem

    A kto to chce pobierać za pomocą http ?

  • 267. Data: 2011-05-04 08:06:45
    Temat: Re: debata o jako ci - UKE - zapraszamy
    Od: "Zboj" <z...@m...dot.pl>

    Mimo wszystko wolę CIR=0 lub wprost - nie gwarantujemy żadnych parametrów.
    Niż wyłącznie informacje o maksymalnym możliwym downloadzie na 1 BTSie w
    kraju. Do tego można się odnosić i na tej bazie jakoś edukować.

    Ukłony,

    Piotr Marciniak (ISP/KIKE)

  • 268. Data: 2011-05-05 19:37:18
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Tue, 03 May 2011 22:29:48 +0200, B.Borkowski / borkow.org
    napisał(a):

    > Nieświadomi klienci instalują zazwyczaj Aresa, Bearshare itd., po
    > instalacji programy uruchamiają się za każdym razem po zalogowaniu do
    > Windowsa.
    [...]
    Oczywiście, co nie wyklucza tego, że jedynie niski procent z tychże
    użytkowników potrafi ściągnąć więcej niż kilka GB miesięcznie, a
    komputer nie działa 24/7 by ilość danych wysłanych przekroczyła takąż
    wielkość (tym bardziej, że upload z reguły jest 4-10x mniejszy od
    downloadu).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski