  • 1. Data: 2011-03-12 09:41:42
    Temat: domeny.pl - opinia - mega dno !!!
    Od: "Al73" <a...@p...onet.pl>

    Ludzie, wiem kogo moge wam NIEPOLECAC... domeny.pl ! omijajcie ich szerokim
    lukiem. wlasnie borykam sie z nimi i transferem domeny *.com od nich do innego
    rejestratora. nie dosc ze maja po zakonczemiu promocji ceny z kosmosu, to
    jeszcze kaza sobie placic i to slono [b]za wydanie kodow authinfo[/b] co inni
    rejestratorzy robia oczywiscie nieodplatnie. a slono to znaczy ni mniej ni
    wiecej tylko [b]99,00 pln +VAT[/b]. na dokladke termin wydania kodow to
    uwaga.... [b]7 dni roboczych[/b]! oni chyba dlubia te kody zapalkami w granicie
    bo innym rejestratorom zajmuje to od kilkunastu minut (np. eurodns.com) do
    kilku godzin (np. home.pl)
    a to korespondencja z domeny.pl z panelu administracyjnego (zwroccie uwage ze co
    chwile pisze kto inny):
    Transfer domen - kod authinfo
    Data utworzenia 2011-03-07 16:31:38
    Status W trakcie realizacji
    W sumie odpowiedzi 10
    Data ostatniej wiadomości 2011-03-09 18:31:33
    Treść zapytania:
    Witam,
    W zwiazku z planowanym przeniesieniem domen do innego rejestratora, prosze o
    podanie kodow authinfo domen
    1) xxxxxxxxx.com
    2) xxxxxxxx.net.pl
    Z powazaniem
    Xxxx
    b...@x...net.pl

    Odpowiedź #1Piotr Madziar, 2011-03-07 17:05:51
    Witam,
    Dziękuję za wiadomość,
    Widzę, że Pan kontaktował się z nami w tej sprawie telefonicznie. Bardzo proszę
    o informację jaką ofertę i od jakiej firmy otrzymał Pan za odnawianie domen
    domen. Na tej podstawie przygotujemy dla Pana indywidualną ofertę.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Piotr Madziar

    Odpowiedź #2 xxxxx, 2011-03-08 10:08:51
    Witam,
    OVH
    *.com Odnowienie 19.99PLN Netto
    *.net.pl Odnowienie 35.00PLN Netto
    wiem ze ovh ma "promocje" na *.com do 31.03 ale i tak nie sadze zeby zmienili
    ceny, ale na wszelki wypadek od razu mowie ze specjalnie nie szukajac:
    [url="http://domeny.interia.pl"]http://domeny.interi
    a.pl[/url] 40,00 netto
    a jak sie poszuka... :)

    Odpowiedź #3 Magdalena Szumlas, 2011-03-08 10:53:16
    Witam,
    Chciałabym zaproponować Panu rabat 50% na odnowienie domen w naszej firmie.
    Proszę o informację czy ma zostać wystawiona stosowna faktura proforma.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Magdalena Szumlas

    Odpowiedź #4 xxxxx, 2011-03-08 13:18:03
    niestety, dalej bedzie to drozej niz w ovh gdzie mam pozostale domeny. byc moze
    ze jakies kolejne... ale poki co to jednak poprosze o authinfo
    1) xxxxxxxxxxxx.com
    2) xxxxxxx.net.pl
    Pozdrawiam

    Odpowiedź #5 Magdalena Szumlas, 2011-03-08 13:51:31
    Witam,
    Chciałabym Pana poinformować, że rabat który przyznaliśmy jest maksymalnym
    rabatem na odnowienie domen w naszej firmie.
    Pragnę poinformować, że [u][b]w przypadku domeny .com transfer jest usługą
    płatną jej koszt to 99,00 zł/netto[/b][/u].
    [u][b]Jeżeli podtrzymuje Pan chęć przetransferowania domeny będziemy musieli
    wystawić stosowną fakturę proforma w celu wydania kodu authinfo[/b][/u].
    Mam jednak nadzieję, że zdecyduje się Pan na odnowienie domen w naszej firmie.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Magdalena Szumlas

    Odpowiedź #6 xxxxxx, 2011-03-08 18:33:55
    ile?!?!?! 99,00 netto?! No to przykro mi bardzo ale tym domeny.pl przybily sobie
    przyslowiowy gwozdz do trumny... to jest rozboj i czyste zlodziejstwo!
    Sprawdzilem u innych rejestratorow (m.in. OVH, Home.pl, Nazwa.pl i kilku innych)
    i kazdy byl zdziwiony ze DOTYCHCZASOWY rejestrator zada za kody authinfo i
    przeniesienie domeny *.com do innego rejestratora jakichkolwiek pieniedzy.
    Oplata jest pobierana (i to znacznie nizsza) przez nowego rejestratora na poczet
    kolejnego okresu rozliczeniowego domeny. Jesli stoja Panstwo na stanowisku ze
    nalezy sie Panstwu oplata za wydanie kodow authinfo to prosze wystawiac fakture,
    ale ja tego tak nie zostawie i jak bedzie trzeba to nawiaze w temecie takich
    praktyk korespondencje z icann.
    W tej sytuacji raczej nie liczylbym na to ze kiedykolwiek wroce do domeny.pl,
    ani na to ze bede polecal Panstwa uslugi (raczej wrecz odwrotnie).

    Odpowiedź #7 Bernadetta Pszenniak, 2011-03-09 08:43:35
    Witam,
    Faktura za rezygnację z usług została wystawiona i przesłana na Pana adres mail.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Bernadetta Pszenniak

    Odpowiedź #8 xxxxxxxx, 2011-03-09 10:04:30
    Faktura proforma 123456_wxyz/WWW/12/2011 ZA WYDANIE KODOW AUTHINFO DOMENY
    xxxxxxxxxxxxxxx.com zostala zaplacona. Potwierdzenie w zalaczniku.
    Wedlug panstwa jest to oplata wyszczegolniona w cenniku na stronie
    [url="http://domeny.pl/cennik-uslug-i-domen.html"]ht
    tp://domeny.pl/cennik-uslug-
    i-domen.html[/url]
    pod nazwa "Transfer domeny globalnej z DOMENY.PL sp. z o.o. do innego
    rejestratora 99,00 zł"
    i TAKIEJ NAZWY USLUGI OCZEKUJE NA FAKTURZE wraz z nazwa domeny ktorej dotyczy
    czyli xxxxxxxxxxxxx.com
    Oczekuje natychmiastowego wydania kodow authinfo domen:
    1) xxxxxxxxxxxxxx.com
    2) xxxxxxxx.net.pl
    Poprosilem o ich wydanie 2011-03-07 16:31:38 i do tej pory nie zostaly mi wydane
    ZEGNAM
    Załączone pliki: transferout_xxxxxxxxxxx.com.pdf

    Odpowiedź #9 Bernadetta Pszenniak, 2011-03-09 13:15:55
    Witam,
    Dziękujemy za potwierdzenie wpłaty. Na Pański adres email zdeklarowany jako
    kontaktowy został wysłany wniosek autoryzacyjny, który należy odesłać do nas
    wraz z dokumentami firmowymi. Po weryfikacji przesłanych dokumentów oraz
    poprawnie wypełnionego podania ( wraz z podpisem reprezentanta firmy oraz
    pieczęcią) zlecenie wydania kodów authinfo zostanie przyjęte do realizacji.
    Informuję, iż procedura wydania kodów authinfo trwa do [u][b]7 dni roboczych[/b]
    [/u].
    Faktury generowane są automatycznie, z tego też powodu nie mamy możliwości
    zmiany nazwy płatności na fakturze.
    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Bernadetta Pszenniak

    Odpowiedź #10 xxxxxx, 2011-03-09 18:31:34
    gratuluje sprawnego przeplywu informacji... mail z wnioskami i dokumentami
    zostal wyslany o g.12:24, o 12:52 otrzymalem odpowiedz ze wniosek dotyczacy
    domeny xxxxxxxxxxxxxxx.com cyt."zostanie przekazane po odnotowaniu przez nas
    wpłaty za transfer out dla tej doemny, w celu przyspieszenia realizacji można
    przesłać do nas potwierdzenie dokonania wpłaty" ktore to potwierdzenie zostalo
    przeslane poprzez niniejszy panel o g.10:04.
    naprawde sprawnosc komunikacyjna godna pozazdroszczenia. a procedury wydania
    kodow authinfo trwajace 7 dni roboczych to poprostu smiech na sali... prawdziwym
    rejestratorom zajmuje to kilkanascie minut BEZ ZADNYCH OPLAT! za tak zbojecka
    kwote to powinien te kody kurier tego samego dnia w zlotej szkatulce przywiezc.

    tak wiec szczerze nie polecam uslug firmy domeny.pl !

  • 2. Data: 2011-03-12 16:55:58
    Temat: Re: domeny.pl - opinia - mega dno !!!
    Od: "Michal W." <m...@n...gazeta.pl>

    Al73 wrote:

> [...]
    > bo innym rejestratorom zajmuje to od kilkunastu minut (np. eurodns.com) do

    Ze tez Tobie przyjacielu chcialo sie marnowac swoj czas (na napisanie
    takiego paszkwila i nasz (na przeczytanie tegoz) W przyszlosci
    zapraszam pod pregiez ;)

    Pozwolilem sobie na uwage, gdyz uwazam, ze nie jest to problem
    polskiego internetu, nic a nic. Nawet ciut ciut.

    Michal W.

  • 3. Data: 2011-03-13 00:39:43
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Michal W. napisał:

> [...]
    >
    > Pozwolilem sobie na uwage, gdyz uwazam, ze nie jest to problem
    > polskiego internetu, nic a nic. Nawet ciut ciut.

    Pojawiaja sie tu watki rownie bliskie problemom polskiego internetu jak
    np. watek o Home.pl i sa akceptowane. Domeny.pl na przestrzeni lat
    zyskaly juz taka popularnosc, ze nie zaszkodzi jeszcze raz poczytac o
    nich ;)