  • 1. Data: 2011-03-11 16:30:37
    Temat: Awaria w PLIX?
    Od: "Krzysiek" <e...@o...pl>

    Witajcie

    Czy wiadomo Wam cos o awarii w PLIXie? Skad ten nagly spadek ruchu?
    http://plix.pl/pl

  • 2. Data: 2011-03-11 16:31:42
    Temat: Re: Awaria w PLIX?
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 11.03.2011 Krzysiek <e...@o...pl> napisał/a:
    > Czy wiadomo Wam cos o awarii w PLIXie? Skad ten nagly spadek ruchu?
    > http://plix.pl/pl

    To raczej nie w PLIXie. U mnie spadek pojawil sie na KIXie, a ruch
    "przemigrowal" wlasnie na PLIX.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@n...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 3. Data: 2011-03-11 16:42:45
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 11.03.2011 Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> napisał/a:
    > To raczej nie w PLIXie. U mnie spadek pojawil sie na KIXie, a ruch
    > "przemigrowal" wlasnie na PLIX.

    Cyc moze mam prostsze wytlumaczenie.

    Mielismy dzisiaj w ATM CDNie spora transmisje LIVE - bylo tego kilka Gbit/s.
    Akurat trwala w godzinach 13:00 - 15:00, co pokrywa sie z godzinami na
    wykresie PLIX. Ksztalt "gorki" na naszych wykresach pokrywa sie rowniez
    z ksztaltem gorki na wykresach PLIXa.

    Tego typu eventy zazwyczaj mamy wieczorem i nie widac ich tak bardzo na
    wykresach.

  • 4. Data: 2011-03-11 16:43:26
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 11.03.2011 Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> napisał/a:
    > Cyc moze mam prostsze wytlumaczenie.

    Freudowska literowka ;) Mialo byc 'choc'.

  • 5. Data: 2011-03-11 16:45:06
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule Przemyslaw Frasunek napisał(a):

    > Freudowska literowka ;) Mialo byc 'choc'.

    A nie być?
    Bo trochę dużo by tych literówek musiało być na cyca ;)

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 6. Data: 2011-03-11 16:53:52
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 11.03.2011 17:42, Przemyslaw Frasunek pisze:

> [...]
    > z ksztaltem gorki na wykresach PLIXa.
    >
    > Tego typu eventy zazwyczaj mamy wieczorem i nie widac ich tak bardzo na

    Owszem widać większy ruch było na ACX ale to spadło, być może to jakiś
    wynik też czegoś co się w PLIX działo.

    Natomiast z tego co ja zauważyłem to Google Cache się przełączyły na
    inne łącze (nie wiedzieć czemu) i tak zostało - pewnie do jutra do 15
    stej kiedy to Google sobie przebuduje tablicę routingu.

    U mnie przeniósł się ruch z Plixa na zagranicę.

    Pozdr.
    Darek

  • 7. Data: 2011-03-11 17:13:59
    Od: Iwan <p...@g...com>

    Problem po stronie Googli.

    > Natomiast z tego co ja zauważyłem to Google Cache się przełączyły na
    > inne łącze (nie wiedzieć czemu) i tak zostało - pewnie do jutra do 15
    > stej kiedy to Google sobie przebuduje tablicę routingu.

    Niekoniecznie. Jeżeli w przeciągu kilku godzin wszystko wróci do
    normy, tak samo będzie z ruchem GGC w PLIX.

  • 8. Data: 2011-03-12 11:57:12
    Od: e...@o...pl

    Chyba to jednak byla awaria, co widac na wykresie:
    http://img861.imageshack.us/i/plix.png/
    zrodlo: plix.pl

    Informowali o jakichs problemach?

    K.

  • 9. Data: 2011-03-12 18:08:46
    Od: Iwan <p...@g...com>

    On 12 Mar, 12:57, e...@o...pl wrote:
    > Chyba to jednak byla awaria, co widac na
    wykresie:http://img861.imageshack.us/i/plix.png/
    > zrodlo: plix.pl
    >
    > Informowali o jakichs problemach?

    Nie awaria a problem z prefiksami po stronie Googli, który objął część
    node'ów zlokalizowanych w PLIX.

  • 10. Data: 2011-03-15 00:39:41
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Chciałbym zauważyć, że strona TP wygląda dzisiaj tak:
    http://pliki.netau.net/images/screen78.png
    A allegro tak:
    http://pliki.netau.net/images/screen79.png

    Marcin Kocur