  • 1. Data: 2020-11-27 15:22:24
    Temat: ędziłem z godzinę
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Spędziłem z godzinę dłubiąc intensywnie w biosie. Takie kombinacje jak
    załadowanie wartości domyślnych, zmiana kolejnosci butowania, włączenie
    czy wyłączenie poszczególnych złącz SATA zostały wypróbowane.
    To komp "serwerowy", z rozbudowanym biosem. Do tej pory takiego biosu
    nie widziałem.
    A niedawno, jakieś dwa tyg. temu, ten komp nie miał tej usterki :)
    Wylądował u mnie do naprawy. Okazało się że szwankuje chłodzenie
    grafiki. Naprawiłem to ale grzebnąłem coś w biosie. Co konkretnie, nie
    wiem, może załadowalem rutynowo domyślne wartości :) I dziś gość zgłosił
    mi niedziałający napęd, zauważył to bo przyszło mu odczytać płytkę. Stan
    teraz jest taki że albo włączę w biosie napęd i widać go w OS-ie lecz
    mam stop na F1 albo wyłączę ten napęd, bios się nie zatrzymuje ale
    oczywiście w OS-ie napędu nie ma.
    --
    Jacek
    -I hate haters-