  • 1. Data: 2023-02-26 20:12:31
    Temat: [elektryki] A nie mówiłem?! Zepsuł się akumulator w Porsche Taycan'ie
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    "To nasz pierwszy test auta elektrycznego na dystansie 100 tys. km. Choć
    Porsche produkuje samochody od kilkudziesięciu lat, to w dziedzinie aut
    elektrycznych doświadczenie ma znacznie krótsze. Sprawdziliśmy, jak
    pierwsze seryjne elektryczne Porsche zniosło dwa lata intensywnej
    eksploatacji. A przede wszystkim, jak taki dystans zniosła najdroższa
    część auta elektrycznego, czyli bateria."

    http://niusy.pl/@onet.pl/ane

    "... sprawą zajął się serwis, który stwierdził, że bateria 12 V jest
    niesprawna"

    W moim porsze też się taka bateria zepsuła, ale poza tym wszystko ok :-)

    Przejechaliście już 100tys km?

  • 2. Data: 2023-02-26 21:39:30
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    W dniu 26.02.2023 o 20:12, io pisze:

> [...]
    > eksploatacji. A przede wszystkim, jak taki dystans zniosła najdroższa
    > część auta elektrycznego, czyli bateria."

    Znowu kretynku reklamujesz ten portal.