  • 1. Data: 2009-03-05 08:38:03
    Temat: Samsung F480 + TrekBuddy = OutOfMemoryError
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Czy komus z Was udalo sie odpalic
    TrekBuddy'ego na Samsungu F480 (z GPS'em po BT)
    na tych 50-megabajtowych (lub wiekszych) mapach?

    Na recznie zmajstrowanych mapach *.tar
    wielkosci ok 1MB wszystko smiga ok,
    ale juz na mapach 50 MB i wiekszych
    TrekBuddy zawiesza sie na OutOfMemoryError,
    no co jedynie pomaga kasowanie ustawien po kablu USB.

    Program i mapy mam w pamieci telefonu -
    - moze komus z Was wszystko ladnie smiga
    z karty microSD?

  • 2. Data: 2009-03-05 11:44:31
    Temat: Re: Samsung F480 + TrekBuddy = OutOfMemoryError
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale juz na mapach 50 MB i wiekszych
    > TrekBuddy zawiesza sie na OutOfMemoryError,
    > no co jedynie pomaga kasowanie ustawien po kablu USB.

    A rozmiar prostokata w tych mapach taki sam ?

    TB bedzie chyba bardziej na to wrazliwe, sprobuj podzielic np
    200x200.

    J.

  • 3. Data: 2009-03-06 13:04:03
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A rozmiar prostokata w tych mapach taki sam ?
    >
    > TB bedzie chyba bardziej na to wrazliwe, sprobuj podzielic np
    > 200x200.

    jest 300x400 :(
    /czym najlepiej zmienic na 200x200?

    a moze rozpakowanie *.tar'a pomoze?

  • 4. Data: 2009-03-07 13:20:11
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A rozmiar prostokata w tych mapach taki sam ?
    >
    > TB bedzie chyba bardziej na to wrazliwe, sprobuj podzielic np
    > 200x200.

    to nie przez rozmiar pliku
    ani nie przez brak pliku indeksujacego tar'a:
    okazalo sie, ze trzeba bylo zgrac odpakowanego
    tar'a (jakiegokolwiek) i dziala;

    troche szkoda, bo jeden tar lepszy niz wpisdu pliczkow :(