  • 11. Data: 2011-05-25 10:28:45
    Temat: Re: film polski
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4ddbf266$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    >>
    > Az nie do wiary ze mozna do tego stopnia nie zrozumiec filmu :/

    Bo ta scena trwa dwie minuty, a film poltorej godziny, przez ktore
    .. masz racje - ja tego naszego socjalistycznego kina kompletnie
    nie rozumiem :-)

    A potem sobie mysle co te dwie minuty pietnuja .. i spogladam za
    okno :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-05-25 10:46:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .aioe.org
    *J_K_K* napisał(-a):

    > Dzisiaj nieraz na 7-ce spotykam dwie ciężarówki np. ze styropianem.
    > Jedna jedzie z północy na południe, a druga z południa na północ ...

    Analogiczny problem do tych z transformatorem i styropianem był
    rozwiązany na przykładzie szaf w "Alternatywy 4"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2011-05-25 12:23:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-24, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > To nie ja, choć mam :)

    A możesz wystawić na jakimś eftepie?

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 14. Data: 2011-05-25 20:08:46
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    >
    > A potem sobie mysle co te dwie minuty pietnuja .. i spogladam za okno :-)

    Film trwa niecałą godzinę, jest śmieszy ale z perspektywy kogoś, kto pamięta
    tamte czasy. A co do zrozumienia przesłania - ktoś kiedyś napisał, że "Lot
    nad kukułczym gniazdem" to film o domu wariatów - i też jest to prawda,
    tylko taka gazecianowyborcza ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 15. Data: 2011-05-25 22:17:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > A możesz wystawić na jakimś eftepie?

    Postaram się jak wrócę do domu. Dodam, że ja zassałem gdzieś z
    RS (peb).

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 16. Data: 2011-05-25 23:44:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-25, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Postaram się jak wrócę do domu. Dodam, że ja zassałem gdzieś z
    > RS (peb).

    Będę dźwięczny.

  • 17. Data: 2011-05-26 00:56:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Będę dźwięczny.

    W domu nie jestem, ale zassałem na szybciora z torrenta. 587 MB,
    gdzie Ci to wstawić ?

  • 18. Data: 2011-05-28 10:04:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 May 2011 20:08:46 +0200, Yogi(n) wrote:

    >Film trwa niecałą godzinę,

    no fakt, 48 minut z napisami.

    >jest śmieszy ale z perspektywy kogoś, kto pamięta tamte czasy.

    pare minut, a reszta -bez skladu, bez ladu, bez mysli przewodniej.

    >A co do zrozumienia przesłania

    A on mial jakies przeslanie ?
    To czasy sie zmienily i przeslanie nieaktulne.

    J, wk* troche, bo tez mi sie kiedys urywek spodobal, a potem sie
    okazalo ze szkodza pieniedzy, czasu i miejsca na polce.

    J.