  • 1. Data: 2010-01-20 20:36:25
    Temat: [fotki] [cross post] AIRBAG kierowcy wymieniony czy nie?
    Od: "Marquez" <j...@e...com>

    Witajcie,

    Czy Waszym zdaniem poduszka powietrzna kierowcy (plastikowa osłona) jest
    oryginalna, czy też mogła zostać wymieniona?
    http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C11/23/64
    /C11236414_8.jpg
    Pytam, bo mam co do tego wątpliwości. Plastik ją osłaniający różni się
    odcieniem i stopniem zużycia od reszty kierownicy i dopasowaniem na skraju.
    Pacjent to Citroen Xsara II, rocznik 2001, przebieg 102.000 kliometrów

    Dla porówniania inny egzemplarz tego samego modelu i rocznika z przebiegiem
    109.000 kilometrów.
    http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C11/21/93
    /C11219378_6.jpg
    Tutaj widać, że koło kierownicy jak i osłona airbagu są w równym stopniu
    zużyte i dokładniej spasowane.

    Co o tym sądzicie?

    Pozdr,
    Marquez

  • 2. Data: 2010-01-21 15:45:17
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    > Czy Waszym zdaniem poduszka powietrzna kierowcy (plastikowa osłona) jest
    > oryginalna, czy też mogła zostać wymieniona?
    Osłony airbag-u na zdjęciach na ogół różnią się od pozostałych plastików i po
    zdjęciu trudno jest cokolwiek ocenić. Zastanawia mnie spasowanie deski
    rozdzielczej nad kratkami wlotów powietrza, ciekawe czy tak kiepsko spasowane
    a czy deska była wyciągana ?
    Pozdrawiam.