  • 1. Data: 2010-01-20 19:15:15
    Temat: van w granicach 20 tyś
    Od: adi <a...@g...com>

    witam czy moglibyscie polecić vana w granicach 20 tyś, ma byc w miarę
    ekonomiczny i niezawodny,podobają mi się amerykany np ford windstar
    czy dodge grand caravan, z europeczyków citroen c 8 , renault espace,
    jekieś sugestie i podpowiedzi, czego unikać a co jest godne polecenia?

    Adi

  • 2. Data: 2010-01-21 07:41:38
    Temat: Re: van w granicach 20 tyś
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    rozważ KIA CArnival , ujeżdżam takim od lat i następny bedzie również
    carnival
    za sumę którą podajesz kupisz w miare młody rocznik

    pozdrawiam

    Andrzej

  • 3. Data: 2010-01-21 11:44:03
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Reno Scenic I

  • 4. Data: 2010-01-21 21:42:20
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    Grupa PSA, Citroen Evasion, Pug 806, Fiat Ulysee, Lancia Zeta.

    T4 jakies o ile sie w miare przyzwoitym stanie trafi.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-01-22 11:22:04
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > rozważ KIA CArnival , ujeżdżam takim od lat i następny bedzie również
    > carnival
    > za sumę którą podajesz kupisz w miare młody rocznik

    Ja sie też zastanawialem nad tym autem, ale po lekturze
    http://www.motoforum.pl/Opinie/Kia/carnival/carnival
    .php3
    zrezygnowałem.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-02-04 14:33:07
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    ech pamietam te dyskusje i opisy jaki to wadliwy , próbowałem nawet
    odkupić pewien egzemplarz który był opisywany przez właścicela -ale ten
    sprzedac go nie chciał :-)

    mój jest z 2000r ,będe sprzedawał bo chcę kupić wersję z nowszym i
    mocniejszym silnikiem CRDI - tam można modyfikowac soft , poprzednie
    wersje mają wtrytsk "mechaniczny" bez sterowania

    opinie sa różne o wszystkich
    w moich kręgach jak najbardziej pozytywne
    ja za salon znający sie na rzeczy uznaję LeeMotors w Poznaniu

    pozdrawiam

    Andrzej