  • 1. Data: 2010-01-20 19:10:04
    Temat: Dylemat w wyborze auta
    Od: "go!" <g...@g...us>

    Witam,

    Wiem ze porownanie moze okazac sie nieco karkolomne ale po przeanalizowaniu
    wymagan i mozliwosci utrzymania samochodu stanalem przed wyborem:
    - Peugeot 307, 5D, 1.4 HDI
    - Fiat Stilo 5D, 1.2 benz

    oba z 2003 roku. Oba w porownywalnej cenie ok. 2700 euro. Co wybrac, czego
    sie wystrzegac, na co zwrocic uwage..?

    --
    go!

  • 2. Data: 2010-01-20 20:02:40
    Temat: Re: Dylemat w wyborze auta
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    go! pisze:
    > - Peugeot 307, 5D, 1.4 HDI

    Ten wynalazek afair ma 17s do 100km/h, kompletna pomyłka.

    --
    kamil d
    red 206

  • 3. Data: 2010-01-20 20:11:51
    Od: "luis" <j...@i...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...us> napisał w wiadomości
> [...]
    > - Fiat Stilo 5D, 1.2 benz
    >
    > oba z 2003 roku. Oba w porownywalnej cenie ok. 2700 euro. Co wybrac, czego

    Witam!
    Jeżeli chodzi o Stilo znajomy ma właśnie z 2003 i jakieś 2 lata temu zaczął
    mu obłazić lakier na brzegach drzwi i klapie bagażnika przy szybie. Nie wiem
    czy to pojedyńczy przypadek czy może ten typ tak ma. Na początku widać było
    gołą ocynkowaną blachę a po pół roku pojawiła się rdza.
    Poza tym Stilo to całkiem fajne auto, tylko czy 1.2 l nie będzie do niego za
    słaby?
    Pozdr
    luis

  • 4. Data: 2010-01-20 21:44:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    kamil d pisze:

    > Ten wynalazek afair ma 17s do 100km/h, kompletna pomyłka.

    Niektórzy jakoś wolą to, niż Matiza. Do spokojnego włóczenia się po
    mieście w zupełności wystarczy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 5. Data: 2010-01-20 21:59:04
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Niektórzy jakoś wolą to, niż Matiza. Do spokojnego włóczenia się po
    > mieście w zupełności wystarczy.

    tyle że kosztuje 4 razy tyle co ten matiz a osiągi porównywalne.Jazda
    autem musi być przyjemna, nawet jesli nie lubisz dynamicznej jazdy to
    te pare koni wiecej może Ci czasem uratować życie. Tak, w mieście
    również.

    -----------------------------
    Forum ubezpieczeń komunikacyjnych
    www.tutotu.pl

  • 6. Data: 2010-01-20 22:48:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 20 Jan 2010 12:59:04 -0800, osobnik zwany BearBag
    wystukał:

    > tyle że kosztuje 4 razy tyle co ten matiz a osiągi porównywalne.Jazda
    > autem musi być przyjemna, nawet jesli nie lubisz dynamicznej jazdy to te
    > pare koni wiecej może Ci czasem uratować życie. Tak, w mieście również.

    O'RLY? niektórzy wolą powolne wożenie dupy duzym autem niż "zapieprzanie"
    pudełkiem od zapałek

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2010-01-21 00:56:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    go! wrote:

    > Wiem ze porownanie moze okazac sie nieco karkolomne ale po
    > przeanalizowaniu wymagan i mozliwosci utrzymania samochodu stanalem
    > przed wyborem: - Peugeot 307, 5D, 1.4 HDI
    > - Fiat Stilo 5D, 1.2 benz

    Nie no, Stilo z 1.2? Będzie się toczył jak wózek menela.

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-01-21 00:57:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:

    > Niektórzy jakoś wolą to, niż Matiza. Do spokojnego włóczenia się po
    > mieście w zupełności wystarczy.

    Nie lepiej kupić rok starszy egzemplarz z normalnym silnikiem?

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-01-21 09:34:36
    Od: szymo <s...@w...pl>

    go! pisze:
> [...]
    >
    > oba z 2003 roku. Oba w porownywalnej cenie ok. 2700 euro. Co wybrac,
    > czego sie wystrzegac, na co zwrocic uwage..?

    Bym wziął Stilo.

  • 10. Data: 2010-01-21 09:36:02
    Od: szymo <s...@w...pl>

    to pisze:

    > Nie no, Stilo z 1.2? Będzie się toczył jak wózek menela.

    A jechałeś czy tylko zachowawczo wnioskujesz ?