  • 1. Data: 2010-01-20 20:35:04
    Temat: AIRBAG kierowcy wymieniony czy nie?
    Od: "Marquez" <j...@e...com>

    Witajcie,

    Czy Waszym zdaniem poduszka powietrzna kierowcy (plastikowa osłona) jest
    oryginalna, czy też mogła zostać wymieniona?
    http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C11/23/64
    /C11236414_8.jpg
    Pytam, bo mam co do tego wątpliwości. Plastik ją osłaniający różni się
    odcieniem i stopniem zużycia od reszty kierownicy i dopasowaniem na skraju.
    Pacjent to Citroen Xsara II, rocznik 2001, przebieg 102.000 kliometrów

    Dla porówniania inny egzemplarz tego samego modelu i rocznika z przebiegiem
    109.000 kilometrów.
    http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C11/21/93
    /C11219378_6.jpg
    Tutaj widać, że koło kierownicy jak i osłona airbagu są w równym stopniu
    zużyte i dokładniej spasowane.

    Co o tym sądzicie?

    Pozdr,
    Marquez

  • 2. Data: 2010-01-21 00:07:06
    Temat: Re: AIRBAG kierowcy wymieniony czy nie?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marquez wrote:

    > Czy Waszym zdaniem poduszka powietrzna kierowcy (plastikowa os?ona) jest
    > oryginalna, czy te? mog?a zostaae wymieniona?
    > http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C11/23/64
    /C11236414_8.jpg
    > Pytam, bo mam co do tego w?tpliwo?ci. Plastik j? os?aniaj?cy ró?ni sie
    > odcieniem i stopniem zu?ycia od reszty kierownicy i dopasowaniem na
    > skraju. Pacjent to Citroen Xsara II, rocznik 2001, przebieg 102.000
    > kliometrów

    Po zdjęciu ocenić się nie da.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-01-21 08:12:28
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!
    A nie powinno byc zgaszonej swiecacej kontrolki silnika?
    Na jednym jest na drugim nie...
    Moze znika po chwili...

  • 4. Data: 2010-01-21 08:29:20
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Marquez" <j...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    /C11219378_6.jpg
    > Tutaj widać, że koło kierownicy jak i osłona airbagu są w równym stopniu

    Na obydwu zdjęciach się różni. Na tym drugim jest to mniej widoczne, bo więcej
    światła odbija się od kierownicy. Zdjęcia robione są też z nieco innego kąta.
    Praktycznie w każdym samochodzie różnice wyjdą wcześniej czy później. Obręcz
    kierownicy zrobiona jest z innego tworzywa niż przykrywka poduszki - zazwyczaj
    jest bardziej "gumowata". To właśnie obręcz się odbarwia, przykrywka jest
    bardziej trwała kolorystycznie i powinna mieć kolor zgodny z innymi detalami
    tapicerki.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 5. Data: 2010-01-21 08:30:34
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "wchpikus":
    > A nie powinno byc zgaszonej swiecacej kontrolki silnika?
    > Na jednym jest na drugim nie...
    > Moze znika po chwili...

    A to zalży od tego czy silnik zgaszony czy nie.
    (zerknij na obrotomierz)

    pozdr
    lublex

  • 6. Data: 2010-01-21 08:32:36
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > A nie powinno byc zgaszonej swiecacej kontrolki silnika?
    > Na jednym jest na drugim nie...
    > Moze znika po chwili...

    No wez chlopie oprzytomnij... jezdziles kiedys samochodem? jak przekrece
    kluczyk, pstrykne szybko fotke to i u mnie wszystke kontrolki sie pala... i
    co? Mam auto zepsute wg Ciebie? :]

  • 7. Data: 2010-01-21 08:34:49
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

> [...]
    /C11219378_6.jpg
    > Tutaj widać, że koło kierownicy jak i osłona airbagu są w równym stopniu

    Jak oceniasz auto tylko po zdjeciach, to sobie daruj jaki kolwiek samochod z
    ogloszen w internecie... one sa odpicowane > zrobione zdjecie.. a na zywo
    samochod wyglada przewaznie zupelnie inaczej. Na tych ogloszeniach to mozna
    tylko zobaczyc co i jak, a ocene dokladna TYLKO sie wystawia patrzac na
    wlasne oczy co kryje sie pod maska :)

  • 8. Data: 2010-01-21 08:48:39
    Od: wchpikus <w...@w...pl>

    Witam!

    > No wez chlopie oprzytomnij... jezdziles kiedys samochodem?

    Nie, u mnie furmanka ma tylko cugle, a kon jakos nie swieci przy starcie:)

  • 9. Data: 2010-01-21 13:42:07
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > mozna tylko zobaczyc co i jak, a ocene dokladna TYLKO sie wystawia patrzac
    > na wlasne oczy co kryje sie pod maska :)
    Aleś błysnął. To chyba oczywiste. MZ to wygląda u kazdego tak: jak auto
    dobrze wygląda na zdjęciu to się ewentualnie jedzie obejrzeć ale po co
    jechać jak już na zdjeciu jest coś podejrzanego?

  • 10. Data: 2010-01-21 17:30:35
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl>

    Uzytkownik "wchpikus" <w...@w...pl> napisal w wiadomosci grup

    > Nie, u mnie furmanka ma tylko cugle, a kon jakos nie swieci przy starcie:)

    Powinienes wymienic bat.