  • 1. Data: 2010-01-20 17:50:32
    Temat: Dla robiacych "srednie"
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam
    Wlasnie ukonczyl sie 4 etap IRC w Monte Carlo.
    Odcinek 45km z groszem. Droga asfaltowa, kreta, ale przyjazna, wiekszosc
    zalog na slicku jechalo.
    Najlepszy czas... ponad 30 minut (odcinek jechany po raz drugi dzisiaj,
    wiec znany nie tylko z opisu).
    Czyli srednia "ledwo" niecale 90kmph.
    Co na to grupowi ponadstonagodzine? He?
    Przypominam, ze trasa zabezpieczona, samochody znakomite, kierowcy
    rowniez, opony, zawieszenia, etc dobrane przez ekspertow. Zadnych krow,
    traktorow, tirow, przejazdow kolejowych.

    Na tej grupie jest co najmniej kilku szoferow, co by (wg. opowiesci
    wlasnych) objechalo cala stawke z co najmniej kilkuminutowym zapasem :)

    MarcinJM

  • 2. Data: 2010-01-20 18:02:48
    Temat: Re: Dla robiacych "srednie"
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 20 Jan 2010 17:50:32 +0100, MarcinJM <m...@i...pl>
    wrote:

    > Odcinek 45km z groszem. Droga asfaltowa, kreta, ale przyjazna,

    Nie wiesz o czym mówisz...

    > Najlepszy czas... ponad 30 minut (odcinek jechany po raz drugi dzisiaj,
    > wiec znany nie tylko z opisu).
    > Czyli srednia "ledwo" niecale 90kmph.

    A my jak zrobimy to w godzinę, to będzie dobrze. Z pocinaczami
    włącznie.

    > Przypominam, ze trasa zabezpieczona, samochody znakomite, kierowcy
    > rowniez, opony, zawieszenia, etc dobrane przez ekspertow. Zadnych krow,
    > traktorow, tirow, przejazdow kolejowych.

    Za to nawijka w nawijkę:

    http://www.dailymotion.pl/video/xbqyu8_artrustpierre
    villeantraigues2_auto

    Nawijka w nawijkę. W Polsce najprawdopodobniej ciężko będzie
    znaleźć podobną drogę.

    r.
    _____________

  • 3. Data: 2010-01-20 18:06:17
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-20, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > Na tej grupie jest co najmniej kilku szoferow, co by (wg. opowiesci
    > wlasnych) objechalo cala stawke z co najmniej kilkuminutowym zapasem :)

    Dodajmy, że przy piętnastominutowym zapasie spalanie trzylitrowego
    silnika nie przekroczyłoby 10l/100km ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2010-01-20 18:17:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    wrote:

> [...]

    villeantraigues2_auto

    Nawijka w nawijkę. W Polsce najprawdopodobniej ciężko będzie

    PS. Dla zainteresowanych:
    http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Sai
    nt+Pierreville&daddr=D8+to:D8+to:44.784759,4.470749+
    to:D261+to:Antraigues&geocode=FRfWqwIdOHdEAClvNx3vsy
    61EjFwhOvLrzwJBA%3BFUnTqwId099EAA%3BFcqbqwIdBKhEAA%3
    B%3BFUQYqwId7s1DAA%3BFSxYqgIdCX9CAClpECY65Ni0EjHGWa_
    qOgmfOw&hl=pl&mra=dpe&mrcr=0&mrsp=3&sz=14&via=1,2,3,
    4&sll=44.769345,4.484825&sspn=0.057584,0.132093&ie=U
    TF8&ll=44.771599,4.4244&spn=0.155013,0.325127&z=12
    _____________

  • 5. Data: 2010-01-20 18:26:46
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    MarcinJM pisze:
> [...]
    >
    > Na tej grupie jest co najmniej kilku szoferow, co by (wg. opowiesci
    > wlasnych) objechalo cala stawke z co najmniej kilkuminutowym zapasem :)

    Z drugiej strony, srednie rzedu 90km/h sa wykrecane na naszych
    drogach... znaczy ze mamy niezlych kierowcow.

    --
    Karolek

  • 6. Data: 2010-01-20 18:34:53
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 20 Jan 2010 18:26:46 +0100, Karolek <d...@o...pl>
    wrote:

    > Z drugiej strony, srednie rzedu 90km/h sa wykrecane na naszych
    > drogach...

    Z których żadna nie przypomina trasy tego OS-u.

    r.
    _____________

  • 7. Data: 2010-01-20 19:02:44
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Z których żadna nie przypomina trasy tego OS-u.

    A samochody tylko z wygladu przypominaja te rajdowe :>

    --
    Karolek

  • 8. Data: 2010-01-20 19:03:00
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Nie wiesz o czym mówisz...

    Wiem, zapewniam cie. Jestem wjezdzony w takie mazurskie serpentyny.

    > A my jak zrobimy to w godzinę, to będzie dobrze. Z pocinaczami
    > włącznie.

    Nie, sadze, ze ok 40-45 minut.
    Zrobic srednia (nawet na takiej drodze) 60-70 to zadna sztuka. Sztuka
    sie robi powyzej tych 70, a tu juz kazdy km na gorke oznacza
    zapierdzielanie.

> [...]
    villeantraigues2_auto

    > Nawijka w nawijkę. W Polsce najprawdopodobniej ciężko będzie

    Droga Mragowo-Gizycko. Zapraszam. Z tym, ze tu nie ma takich dlugich (to
    nie zart) prostych. :) Na tej trasie w lecie o 3-4 rano jak sie tafi na
    pusta droge to sie da przejechac 40km w 35 minut.

    MarcinJM

  • 9. Data: 2010-01-20 19:04:57
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Z których żadna nie przypomina trasy tego OS-u.

    Jesli zamiast tych zakretow podstawisz zwykly, codzienny ruch, to pewnie
    na to samo wyjdzie.

    MarcinJM

  • 10. Data: 2010-01-20 19:30:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiekszosc zalog na slicku jechalo.
    > Najlepszy czas... ponad 30 minut (odcinek jechany po raz drugi

    Bo to d* a nie kierowcy byli. Rajd amatorow seniorow :-)

    Albo nie doceniasz tych zakretow albo cos pomyliles.

    Wroclaw-Swidnica - srednia 87. Oczywiscie odrzucone odcinki
    miejskie, od ostatnich swiatel do pierwszych, 39km.
    I to niezbyt sie spieszac, bo trzeba wyprzedzac, uwazac na
    policjantow itp

    Wielun-Belchatow - srednia 94.

    Kostomloty [A4]-Bolkow - musialbym odszukac, ale setka tam mogla
    wyjsc.
    I to bedzie trasa ktora mozna by okreslic "kreta, ale zakrety
    przyjazne" :-)

    J.