  • 1. Data: 2008-11-10 10:28:21
    Temat: freedns.sgh.waw.pl
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    coś wiadomo co się stało?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2008-11-10 11:12:53
    Temat: Re: freedns.sgh.waw.pl
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Mon, 10 Nov 2008 11:28:21 +0100, icek2 wrote:

    > Witam,
    >
    > coś wiadomo co się stało?

    Od znajomego z SGH wiem, że wyłączyli im zasilanie, ma to potrwać góra kilka
    godzin. Cierpliwości.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 3. Data: 2008-11-13 14:27:25
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:
    > Od znajomego z SGH wiem, że wyłączyli im zasilanie, ma to potrwać góra kilka
    > godzin. Cierpliwości.

    Przy czym należy podkreślić, że sam DNS działał w postaci fns2, nie można było
    tylko dokonywać zmian przez parę godzin. Szkoda, że admini nie wysłali info na
    pl.internet.komunikaty, mimo że wiedzieli o tym wyłączeniu. :/

    p.