  • 1. Data: 2008-11-13 13:25:04
    Temat: problemy z laczem od &TP
    Od: Wojtek <d...@n...poczta.fm>

    od jakiegos miesiaca mam male "jaja jak berety" z laczem evpn otoz w
    godzinach miedzy 16-21 ewidentnie ucinaja mi pasmo, zglaszam na
    blekitnej lini ale moja awaria ma status "trudno usuwalnej" cokolwiek to
    znaczy :> ktos zauwazyl podobne problemy? tpsa nawet sie nie okresla
    kiedy to zrobia ciagle slysze ze prace trwaja prosze czekac. moj region
    podkarpacie

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-11-13 15:39:04
    Temat: Re: problemy z laczem od &TP
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    Wojtek pisze:
> [...]
    > znaczy :> ktos zauwazyl podobne problemy? tpsa nawet sie nie okresla
    > kiedy to zrobia ciagle slysze ze prace trwaja prosze czekac. moj region

    Nie wiem czy problem dotyczy i mnie ale na moich łączach również evpn i
    nie tylko odnotowałem dziwne zmieniany, na 100% nie jestem pewny czy to
    TP czy coś innego ale zauważyłem problemy z oczekiwaniem na odpowiedzi z
    DNS, w przeglądarce widać to w lewym dolnym rogu jako oczekiwanie na
    podpowiedz, może jestem w błędzie ale zaczynam się martwić tym.

    Michał Sz.

  • 3. Data: 2008-11-13 15:44:00
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Michał_Sz pisze:

> [...]
    > DNS, w przeglądarce widać to w lewym dolnym rogu jako oczekiwanie na
    > podpowiedz, może jestem w błędzie ale zaczynam się martwić tym.

    EVPN, lubuskie
    brak problemów z wysyceniem łącza,
    16:42
    ftp://ftp.tpnet.pl/d15/ubuntu-releases/intrepid/ubun
    tu-8.10-desktop-i386.iso
    leci i wysyca EVPNa do maxa
    czasy odpowiedzi w normnie

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2008-11-13 17:19:53
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Wojtek" <d...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktos zauwazyl podobne problemy? tpsa nawet sie nie okresla kiedy to zrobia
    > ciagle slysze ze prace trwaja prosze czekac. moj region podkarpacie

    Moze przytyka sie im lacze, albo port na ruterze,
    ustaw sobie jakis staly dobowy pomiar (PINGa) na
    laczu, mierz opoznienia i straty duzych pakietow
    do roznych operatorow, oraz swojej bramy.
    Da ci to na pewno lepszy obraz rzeczywistosci.

  • 5. Data: 2008-11-13 21:06:17
    Od: Wojtek <d...@n...poczta.fm>

    Radosław HORODNICZY pisze:

> [...]
    > laczu, mierz opoznienia i straty duzych pakietow
    > do roznych operatorow, oraz swojej bramy.
    > Da ci to na pewno lepszy obraz rzeczywistosci.

    tak tez robie i jest problem do mojej bramy
    w tp a co za tym idzie dalej w swiat. ponoc
    przepinali mnie na inny port, na inny router
    w sasiednim miescie, z tego co widze
    to sami juz nie wiedza o co chodzi :>

  • 6. Data: 2008-12-11 14:27:51
    Od: Marek Kuśmirczak <m...@i...pl>

    Wojtek pisze:
> [...]
    > znaczy :> ktos zauwazyl podobne problemy? tpsa nawet sie nie okresla
    > kiedy to zrobia ciagle slysze ze prace trwaja prosze czekac. moj region

    Mialeł to samo - równa kreska w okolicach 70% przepływności. Dwa miechy
    :/ Ale naprawili, tzn uruchomili nowe łącza międzywęzłowe i działa.
    Trzeba dzwonić i atakować i kląć :/

    --
    Marek Kuśmirczak
    http://www.informel.pl/index.php?option=com_content&