  • 1. Data: 2009-03-12 07:58:09
    Temat: gdzie jest błąd?
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    w IE wyświetla mi sie w dolnym lewym rogu błąd na stronie. Czy może mi
    pomóc ktos go zlokalizować.
    http://photobank.net-poland.com/paymentgallery/Crete
    /Agia_triada/thumb.html
    --
    strona prywatna i zrobiona amatorsko więc proszę jej od strony fachowej zbyt
    nie oceniać :).

  • 2. Data: 2009-03-12 08:08:22
    Temat: Re: gdzie jest błąd?
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    mirek pisze:
    > w IE wyświetla mi sie w dolnym lewym rogu błąd na stronie. Czy może mi
    > pomóc ktos go zlokalizować.
    > http://photobank.net-poland.com/paymentgallery/Crete
    /Agia_triada/thumb.html

    Debugery pomogą.

    Dla IE ściągnij i zainstaluj:
    http://www.microsoft.com/Downloads/details.aspx?fami
    lyid=2F465BE0-94FD-4569-B3C4-DFFDF19CCD99&displaylan
    g=en
    i w zaawansowanych opcjach internetowych odznacz "Disable Script
    Debuging ...".

    Twój błąd widać też w Firefox.
    Więc zainstaluj Firebuga i sam zobacz swój błąd w konsoli Firebug.

    A propos błędu:
    Pamiętaj, że przed wejściem do windy... trzeba sprawdzić czy ta kabina
    jest tam za drzwiami (czy jakoś tak to piszą na windach) ;)

    --
    Radek N.

  • 3. Data: 2009-03-12 09:14:55
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 12-03-2009 o 08:58:09 mirek <f...@w...pl> napisał(a):

    > w IE wyswietla mi sie w dolnym lewym rogu blad na stronie. Czy moze mi
    > pomóc ktos go zlokalizowac.

    Ja, ja pomogę! Zlokalizowałem go w lewym dolnym rogu!

    BP, NMSP.

    --
    Maciej Łebkowski