  • 1. Data: 2009-09-10 20:12:56
    Temat: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?
    Od: "Piotr D." <p...@n...lubie.reklam.cn>

    Witam,
    W samochodach w wiązkach elektrycznych (najczęściej przy kablach do
    radia) jest fabrycznie stosowana do owinięcia przewodów taka specjalna
    taśma "izolacyjna" - od zwykłej rózni się tym że jest grubsza i wykonana
    z miękkiego, włochato-gąbczastego materiału. Przez to oklejone nią kable
    nie hałasują w kokpicie.
    Jaka jest fachowa nazwa takiej taśmy i gdzie ją można kupić?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-10 21:48:15
    Temat: Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr D." <p...@n...lubie.reklam.cn> wrote in message
> [...]
    > hałasują w kokpicie.
    > Jaka jest fachowa nazwa takiej taśmy i gdzie ją można kupić?

    Może któraś z tych podejdzie ci:
    http://multimedia.3m.com/mws/mediawebserver?66666UuZ
    jcFSLXTtlX&aNxT2EVuQEcuZgVs6EVs6E666666--

  • 3. Data: 2009-09-11 08:08:05
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Piotr D. pisze:
> [...]
    > nie hałasują w kokpicie.
    > Jaka jest fachowa nazwa takiej taśmy i gdzie ją można kupić?

    Na pewno tam, gdzie montuja alarmy mają, możesz sie podpytać skąd biorą.

  • 4. Data: 2009-09-11 10:26:05
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    entroper pisze:
    > Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Widziałeś kiedyś "profesjonalnie" zamontowany alarm ? Wykonanie jest
    > neandertalskie a przewody owinięte czym popadnie albo wcale a na pewno nie
    > tym, co trzeba :) O ile oczywiście była jakaś ingerencja w wiązkę, bo
    > teraz tylko kostki się przepina.
    >
    > e.

    Ja sam sobie zakładam alarmy w autach, dlatego nie - nie widziałem :)
    Dla mnei to bezsens dawać komuś założyć alarm, to jak włożyć klucze od
    auta do kieszeni temu komuś :) A tak to tylko ja wiem gdzie co jest i
    basta :P To nie jest takie trudne, jedna sobota wystarczy, czy niedziela/

  • 5. Data: 2009-09-11 10:28:42
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

  • 6. Data: 2009-09-11 13:28:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message
> [...]
    [..]
    > Ja sam sobie zakładam alarmy w autach,

    To napisz nam skąd bierzesz taśmę... :-)

  • 7. Data: 2009-09-11 13:37:55
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ja sam sobie zakładam alarmy w autach, dlatego nie - nie widziałem :)

    a widzisz :) więc teraz już wiesz, że przynajmniej masz założone porządnie
    :)
    W tzw. porządnych (również autoryzowanych) serwisach mistrzowie z łapanki
    robią to nieraz na wyścigi na dodatek ch.. z tego mając, więc możesz sobie
    mniej więcej wyobrazić jakość tej pracy. Dobrze, że ci biedni klienci tego
    nie widzą :)

    e.

  • 8. Data: 2009-09-13 14:12:24
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Pszemol pisze:

    > To napisz nam skąd bierzesz taśmę... :-)

    Kupiłem kiedyś na okolicznej giełdzie, wystawiali się tam ludki
    zakładający alarmy, kosztowała chyba 2pln.

  • 9. Data: 2009-09-13 14:13:16
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    entroper pisze:

> [...]
    > mniej więcej wyobrazić jakość tej pracy. Dobrze, że ci biedni klienci tego

    A za resztę zapłacą kartą ... :) Tak niestety jest, ostatnio nawet
    samemu regenerowałem wybierak w skrzyni biegów, dałem radę i to bez
    problemu. No, może silnika nie będę remontowac :D

  • 10. Data: 2009-09-14 18:36:16
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > hałasują w kokpicie.
    > Jaka jest fachowa nazwa takiej taśmy i gdzie ją można kupić?

    ja taką taśmę kupiłem niedawno na giełdzie elektronicznej [chyba? 5zł/szt],
    możesz poszukać o ile w Twojej okolicy istnieje taka instytucja,
    brat