  • 1. Data: 2009-10-06 07:31:05
    Temat: gdzie nabyc dobry stroboskop
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    nie mam specjalnie styku z tym rynkiem więc Wam zapewne będzie łatwiej coś
    doradzić gdzie mogę coś takiego znaleźć,
    szukam najlepiej jakiejś zintegrowanej lampy wyładowczej/stroboskopu która
    ma pracować na zewnątrz budynku więc musi spełniać wymagania IP i temp pracy
    dla tych warunków [a nie jakieś chińskie IP z allegro], zasilanie napięciem
    bezpiecznym [najchętniej 24V lub niżej], częstotliwość migania jakiś 1Hz,
    kolor klosza biały, myślałem o czymś jak 'kogut' na dach samochodu dla służb
    technicznych które produkuje np Elektra ale oni mają niebieskie, czerwone i
    żółte lampy a ja potrzebuję białej, do tego powinno to być solidnie zrobione
    ze względu na czas pracy/dzień,
    dziękuję z góry za wszelkie sugestie,
    brat

  • 2. Data: 2009-10-06 13:37:55
    Temat: Re: gdzie nabyc dobry stroboskop
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    bratPit[pr] schrieb:
> [...]
    > Elektra ale oni mają niebieskie, czerwone i żółte lampy a ja potrzebuję
    > białej, do tego powinno to być solidnie zrobione ze względu na czas

    Coś takiego podejdzie?
    http://sklep.avt.pl/p/pl/47694/zarowka+stroboskopowa
    +biala.html
    Co prawda na 230V, ale oprawę możesz sobie wziąć jaką chcesz.

    Waldek

  • 3. Data: 2009-10-07 06:51:52
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Coś takiego podejdzie?
    > http://sklep.avt.pl/p/pl/47694/zarowka+stroboskopowa
    +biala.html
    > Co prawda na 230V, ale oprawę możesz sobie wziąć jaką chcesz.

    o! może i by było tyle, że to 230V jest ZTCW krytycznym warunkiem,
    póki co więc pozostaje kupienie tego
    http://www.zeelektra.com.pl/polish/lp_04.htm
    i wybebeszenie zawartości i wpakowanie do jakiejś oprawy,
    dzięki za podpowiedź,
    brat