  • 1. Data: 2009-10-05 18:50:53
    Temat: Izolowany galwanicznie hub USB - gdzie kupić?
    Od: "A. Grodecki" <b...@a...com>

    Witam
    Potrzebuje najlepiej wewnętrznego izolowanego HUB-a USB 2.0. Ale może
    być coś na kablu z zewnętrznym zasilaniem. Nawet izolowany przedłużacz
    mnie ostatecznie zadowoli. Byle odciąć sie galwanicznie od masy peceta i
    zachowac pełną prędkość USB. Czy ktoś gdzies kupował (za ile). Najlepiej
    W-wa, ale wysyłkowo też nie ma problemu.
    Szybkie próby poszukiwania nie przyniosły zadowalających rezultatów, a
    czas nagli.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

    "Wszystkie zwierzęta sa równe.
    Ale te, które mają futerko w trzykolorowe pasy, są równiejsze."

  • 2. Data: 2009-10-05 19:02:00
    Temat: Re: Izolowany galwanicznie hub USB - gdzie kupić?
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

> [...]
    > W-wa, ale wysyłkowo też nie ma problemu.
    > Szybkie próby poszukiwania nie przyniosły zadowalających rezultatów, a

    Może nie do końca na temat, bo nie wiem, gdzie można kupić urządzenie,
    ale jest scalak, który takową izolację robi, ADuM4160:

    http://www.analog.com/en/interface/digital-isolators
    /ADuM4160/products/product.html

    Może zamówienie próbki i dorobienie dwóch wtyczek
    zajmie mniej czasu, niż poszukiwania gotowca?
    Ja na próbkę czekałem 3 dni.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 3. Data: 2009-10-05 19:13:34
    Od: Michal Smolnik <m...@f...pl>

    A. Grodecki pisze:

> [...]
    > W-wa, ale wysyłkowo też nie ma problemu.
    > Szybkie próby poszukiwania nie przyniosły zadowalających rezultatów, a

    http://www.bb-europe.com/product.asp?SKU=UISOHUB4&Tr
    ail=16&TrailType=Top

    Tylko ta cena...

    Pozdrawiam,
    Michał Smolnik

  • 4. Data: 2009-10-05 20:02:33
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Michal Smolnik wrote:

    > http://www.bb-europe.com/product.asp?SKU=UISOHUB4&Tr
    ail=16&TrailType=Top

    > Tylko ta cena...

    Znosna. Szczerze mowiac spodziewalem sie 4x tyle ;-)

    --
    Jerry1111

  • 5. Data: 2009-10-06 04:39:59
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Jerry1111 wrote:

    ail=16&TrailType=Top

    > Znosna. Szczerze mowiac spodziewalem sie 4x tyle ;-)

    Ale to tylko full speed i low speed a miala byc pelna predkosc usb 2.0

  • 6. Data: 2009-10-06 10:40:40
    Od: "A. Grodecki" <b...@a...com>

    No właśnie. USB to maksymalnie około 450 megabodów a nie 12. Muszę
    sprawdzić, ale obawiam się, że 12 mi nie wystarczy. Nawet szybsze karty
    SD są wydajniejsze. Jesli wystarczy, rzeczywiście chyba najprościej i
    najszybciej będzie zmajstrować przedłużacz USB na tym układzie AD, za
    link do którego dziękuję.

  • 7. Data: 2009-10-06 15:55:45
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

> [...]
    > SD są wydajniejsze. Jesli wystarczy, rzeczywiście chyba najprościej i
    > najszybciej będzie zmajstrować przedłużacz USB na tym układzie AD, za

    Ależ proszę bardzo :)

    Jak byś wybrał tę możliwość daj znać, jak poszło - jeszcze nie
    miałem czasu zabrać się za eksperymenty z nim i będę wdzięczny
    za wszelkie praktyczne uwagi.

    Pozdrowienia,
    MKi