  • 1. Data: 2006-07-06 16:03:37
    Temat: gdzie powinno sie zarejestrowac sieć
    Od: Xneme <r...@w...pl>

    WItam

    Mam male pytanka gdzie nalezy zarejestrowac sieć oprócz urtipu i ile to
    kosztuje?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-06 16:28:25
    Temat: Re: gdzie powinno sie zarejestrowac sieć
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Xneme napisał(a):
    > WItam
    >
    > Mam male pytanka gdzie nalezy zarejestrowac sieć oprócz urtipu i ile to
    > kosztuje?

    Nie rejestruje się sieci, tylko rejestruje się działalność gospodarczą
    ORAZ operatorską. I nie w URTiP-ie, a w UKE.

    M.

  • 3. Data: 2006-07-06 17:26:45
    Od: Xneme <r...@w...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Nie rejestruje się sieci, tylko rejestruje się działalność gospodarczą
    > ORAZ operatorską. I nie w URTiP-ie, a w UKE.
    >
    > M.

    ok a jaki to koszt?

  • 4. Data: 2006-07-06 17:29:12
    Od: Michał B. <m...@e...pl.cut>

    Użytkownik "Xneme" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mam male pytanka gdzie nalezy zarejestrowac sieć oprócz urtipu i ile to
    > kosztuje?

    Ja również mam małe pytanko. Czy Twój temat jest choć trochę powiązany z
    tematem grupy? Nie? W takim razie NTG!

    Michał B.

  • 5. Data: 2006-07-06 18:35:16
    Od: Tomasz Paszkowski <t...@o...pl>

    http://www.uke.gov.pl

    --
    Asterisk + SS7 - instalacja i konfiguracja

  • 6. Data: 2006-07-06 21:11:51
    Od: "Mariusz" <c...@b...pl>

    > ok a jaki to koszt?

    UKE - zgloszenie nic sie nieplaci placi sie za wydanie oswiadczenia (jak
    chcesz takowe miec)
    Musisz jeszcze miec jedna zecz ktora kolega wyzej nienapisal tzn musisz
    uzyskac certyfikat bezpieczenstwa przemyslowego w ABW z klauzula scisle
    tajne, koszt uzyskania takowego certyfikatu ok 10000PLN do tego musisz
    posiadac kancelarie tajna (osobne pomieszczenie na parterze z zakrotowanymi
    oknami) oraz musisz zainwestowac jeszcze w sprzet ok nastepna 10 000 (nikt
    ci za to niezwruci) . To chba tyle moze jeszcze cos ale niepamietam.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 7. Data: 2006-07-06 21:24:20
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Mariusz napisał(a):

> [...]
    > oknami) oraz musisz zainwestowac jeszcze w sprzet ok nastepna 10 000 (nikt

    nie ma jak zniechęcać potencjalną konkurencję :D

    wojtek

  • 8. Data: 2006-07-07 14:58:30
    Od: "Internet Group S.A." <k...@Z...com>

    Mariusz napisał(a):

> [...]
    > oknami) oraz musisz zainwestowac jeszcze w sprzet ok nastepna 10 000 (nikt
    > ci za to niezwruci) . To chba tyle moze jeszcze cos ale niepamietam.

    Spokojnie.
    Jak ma mniej niż 500 zakończeń sieci to nie musi robić certyfikatu.
    (par 3.1 pkt 4 rozporządzenia RM z 13.09.2005).

    Do tego pomieszał Ci się certyfikat bezpieczeństwa przemysłowego
    (nie ma on żadnych klauzul) z poświadczeniem bezpieczeństwa dla osoby.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 9. Data: 2006-07-08 17:58:24
    Od: Xneme <r...@w...pl>

    Mariusz napisał(a):

    > UKE - zgloszenie nic sie nieplaci placi sie za wydanie oswiadczenia (jak
    > chcesz takowe miec)

    a po co mi takie oswiadczenie? czy samo zgloszenie nie wystarczy ? mam
    100 userków

  • 10. Data: 2006-07-08 21:07:12
    Od: "admin" <a...@w...pl>

    > a po co mi takie oswiadczenie? czy samo zgloszenie nie wystarczy ? mam
    > 100 userków

    Masz 100 userkow i nie masz tego zgloszone? Odwazny jestes ;)
    Napisz jeszcze ze nie masz tez zgloszonej zadnej dzialalnosci.
    A.