  • 1. Data: 2006-07-08 14:43:44
    Temat: numer dostępowy do internetu ale nie 02xxxxxx
    Od: "Hans Kloss" <t...@W...gazeta.pl>

    Witam
    potrzebny mi dostęp do internetu przez modem, ale z pewnych powodów nie chce
    wykorzystywac numerów dostępowych rozpoczynających sie od 02xxxxx
    czy znacie jakis bezpłatny numer dostępowy dowolnego operatora w strefie 032?

  • 2. Data: 2006-07-09 09:47:19
    Temat: Re: numer dostępowy do internetu ale nie 02xxxxxx
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Hans Kloss wrote:

    > potrzebny mi dostęp do internetu przez modem, ale z pewnych powodów nie chce
    > wykorzystywac numerów dostępowych rozpoczynających sie od 02xxxxx

    normalnie w glowe zachodze, jakie to powody.

    --

    epoka karmienia łupanego.

  • 3. Data: 2006-07-09 10:26:06
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    elmer radi radisson napisał(a):

    > normalnie w glowe zachodze, jakie to powody.

    Może darmowe minuty w strefie, albo blokada połączeń na 020 ;-)

  • 4. Data: 2006-07-09 10:49:15
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Przemysław Gubernat wrote:

    > Może darmowe minuty w strefie

    wieczory.. i weekendy...

    a napoj gratis.

    --

    epoka karmienia łupanego.

  • 5. Data: 2006-07-10 20:57:18
    Od: grindej <g...@N...trzepak.pl>

    Dnia niedziela 09 lipiec 2006 12:49 elmer radi radisson napisał(a):

    > wieczory.. i weekendy...
    >

    > a napoj gratis.

    Znajdź znajomego z siecią, wolną linią tel. i serwerkiem linuksowym, kup
    modem za 20 zł na allegro i postaw sobie serwer dial-up..

  • 6. Data: 2006-07-12 15:46:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    grindej wrote:

    > Znajdź znajomego z siecią, wolną linią tel. i serwerkiem linuksowym, kup
    > modem za 20 zł na allegro i postaw sobie serwer dial-up..

    znajdz wlasciwego przedpiszce i wygraj atrakcyjne nagrody.

    --

    epoka karmienia łupanego.

  • 7. Data: 2006-07-14 05:33:46
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    grindej napisał(a):
    > Dnia niedziela 09 lipiec 2006 12:49 elmer radi radisson napisał(a):
    > Znajdź znajomego z siecią, wolną linią tel. i serwerkiem linuksowym, kup
    > modem za 20 zł na allegro i postaw sobie serwer dial-up..

    i płać abonament tepsie za wciąż zajętą linie ?
    minimum 30zl...

    --
    ,,,
    (o o)