  • 31. Data: 2010-10-17 19:48:07
    Temat: Re: gdzie ranking szybkosci HDD?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > A strach jak Animka testuje arszenik, pluton, czy np. wodór ;)

    Lub np. dopalacze (Graphic Booster)

    Czepiacie się. Animka nie ma czasów na wygłupy. Zajęta jest liczeniem
    tranzystorów w core i7.

  • 32. Data: 2010-10-17 19:51:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-17 20:49, Mateusz pisze:

    > A strach jak Animka testuje arszenik, pluton, czy np. wodór ;)

    Jeszcze toto nie trafiło w moje ręce :-) Takiego np. rozpuszczalniku to
    w domu nie trzymam :-)

    --
    animka

  • 33. Data: 2010-10-17 20:38:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-17 21:48, qwerty pisze:
> [...]
    a.pl...

    > Lub np. dopalacze (Graphic Booster)
    >
    > Czepiacie się. Animka nie ma czasów na wygłupy. Zajęta jest liczeniem

    LOL

    --
    animka

  • 34. Data: 2010-10-18 13:35:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    LOL

    Nie lol, tylko powiedz ile Ci wyszło. :)

  • 35. Data: 2010-10-18 21:24:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-18 15:35, qwerty pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > LOL
    >
    > Nie lol, tylko powiedz ile Ci wyszło. :)

    Podaj jakiś programik, bo w Ewereście nie widzę takiej opcji.

    --
    animka

  • 36. Data: 2010-10-19 04:47:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > LOL
    >
    > Nie lol, tylko powiedz ile Ci wyszło. :)

    Podaj jakiś programik, bo w Ewereście nie widzę takiej opcji.

    Program może Cię oszukać. Musisz "ręcznie" policzyć. :)