    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: gdzie tanio 300 minut, kłopoty z virginem
    Date: Mon, 6 Jul 2020 22:46:56 +0200

    witam
    mało gadam przez telefon. 300 minut spokojnie mi wystarcza. wiec idealna
    dla mnie była taryfa 300 minut za 9 złotych w virginie. niestety w
    górnośląskim okręgu przemysłowym, play/virgin stwierdził że ma tyle
    nadajników, że może zrezygnować z roamingu krajowego. i dupa, nie mam
    zasięgu. Do okna latam żeby gadać przez telefon. JAk przełącze na "tylko
    gsm" to zasięg się trochę poprawia, ale internet zwalnia nieużywalnych
    prędkości. nie jest to duży problem, bo mam drugą kartę sim z netem, ale
    nie jest to wygodne, tym bardziej ze za 1 giga mam zapłacone.
    KToś moze załamać ręce, i rzec - przejdź gdzie chcesz i zapłać parę
    złotych wiecej. ale z mojej perspektywy to jest dwa razy wiecej, razy 4
    osoby.
    pytam wiec "starych wyjadaczy" którzy używają sprytnie pakietów, aby
    mieć tańsze usługi. Byle by nie na nadajnikach playa. Polećcie mi coś
    żeby było niedrogo.

    ToMasz