  • 1. Data: 2007-01-30 01:46:14
    Temat: gtse czy tktelekom?
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    hej!
    obecnie mamy "dyszke" od tk, sprawuje sie poprawnie,
    wpiecie do swiatelka krakow-katowice

    planujemy zwiekszyc do 20 i tu moje pytanie:

    brac gts ktory jest troche tanszy czy zostac przy tk?
    rejon: okolice Krakowa,
    glownie chodzi mi o bezawaryjnosc oraz kulture pracy lacza

    co polecacie?
    z gory dzieki za wszelkie opinie

    Wasyl

  • 2. Data: 2007-01-30 06:24:18
    Temat: Re: gtse czy tktelekom?
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

    > planujemy zwiekszyc do 20 i tu moje pytanie:
    > brac gts ktory jest troche tanszy czy zostac przy tk?

    jesli dziala, to nie zmieniaj

    loksim

  • 3. Data: 2007-01-30 07:34:21
    Od: "Mario" <M...@o...pl>

    > jesli dziala, to nie zmieniaj

    j.w.

    Z daleka od GTSE.

    MZ

  • 4. Data: 2007-01-30 08:58:15
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Wasyl" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rejon: okolice Krakowa,
    > glownie chodzi mi o bezawaryjnosc oraz kulture pracy lacza

    TKTelekom ma to do siebie ze jezeli dziala bezawaryjnie to niewiele mozna mu
    zarzucic. Jesli nie masz problemow (na Gornym Slasku niestety sa) to zostan
    z TKT.

    pozdr
    Wlochaty

  • 5. Data: 2007-01-30 09:47:13
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Wasyl napisał(a):
> [...]
    > wpiecie do swiatelka krakow-katowice
    >
    > planujemy zwiekszyc do 20 i tu moje pytanie:
    >
    > brac gts ktory jest troche tanszy czy zostac przy tk?
    wygodniej renegocjowac stawki dla wiekszej przeplwynosci i pewnie nie
    bedzie duzo drozszy od GTS a moze nawet tanszy.

  • 6. Data: 2007-01-30 17:11:30
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 30 Jan 2007 08:34:21 +0100, Mario wrote:

    > Z daleka od GTSE.

    widze ze jeszcze sie nie wzieli za rynek indywidualny a juz sobie
    przechlapali w biznesie...
    to sie nazywa palenie za soba mostow...

    --
    futszaK
    0601061867

  • 7. Data: 2007-01-30 17:16:13
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

> [...]
    > rejon: okolice Krakowa,
    > glownie chodzi mi o bezawaryjnosc oraz kulture pracy lacza

    gts pracuje na tym sam światełku co tktelekom
    tktelekom właśnie rozbudowuje swoją sieć, wię jakość będzie jeszcze lepsza.
    skontaktuj się z tktelekom na pewno dojdziecie do porozumienia
    Twojego posta przekazałem do osób odpowiedzialnych za sieć w tktelekom
    pozdrawiam
    --
    Teodor

  • 8. Data: 2007-01-30 17:33:32
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    Ja na twoim miejscu dokupił bym sobie ze 2-4megabity z tkt na aktualne
    uzupełnienie potrzeb i poczekał do końca lutego - połowy marca na ruchy
    ze strony tktelekom (wymiana routerów, przyspieszenie traktów, etc)

    Jeżeli wszystko przebiegnie prawidłowo, w tkt powinno zwolnić się troche
    pasma (w/g moich szacunków nawet 2-5 krotne przyspieszenie sieci <
    aczkolwiek przy potencjale tkt można by zrobić 100 razy szybszą
    sieć...>), które tk, szybko będzie chciała upłynnić (główne po to by
    spłacić koszty modernizacji) więc przy odpowiednich rozmowach z
    handlowcem dojdziecie do satysfakcjonującej was ceny i jakość też nie
    powinna być najgorsza.

    Warto jednak rozważyć przyszłościowo zakup niewielkiego wolumenu z GTSE
    (lub od kogoś innego) - do 10Mbits , jako drugie łącze i uruchomienie
    BGP, szczególnie jakbyś postanowił przenieść całą przepustowość
    "internetu" z tkt na "tranzyt zagraniczny" (prawie 2-3 razy tańszy od
    normalnego "internetu") i ruch do Polskich zasobów + TPNET puścić przez
    GTS - teroretycznie za niewie więcej kasy masz dużo więcej
    przepustowości + failover.

  • 9. Data: 2007-01-30 17:59:52
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 30 Jan 2007 18:16:13 +0100, Teodor wrote:

    > gts pracuje na tym sam ?wiate?ku co tktelekom
    > tktelekom w?a?nie rozbudowuje swoj? sieae, wi? jako?ae b?dzie jeszcze lepsza.

    naprawde ?
    500m ode mnie mial byc swiatlowod do 2005 roku, jeszcze go nie ma :/

    > Twojego posta przekaza?em do osób odpowiedzialnych za sieae w tktelekom

    bede wdzieczny za jakies namiary bo pare pomyslow wisi i czeka, ktore byc
    moze z kolejarzami uda sie zrobic :)

  • 10. Data: 2007-01-31 14:59:35
    Od: "Konrado5" <j...@h...ok>

    Użytkownik "Mario" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z daleka od GTSE.
    Dlaczego? Przecież GTS ma do większości serwerów najlepsze pingi co widać na
    http://noc.gts.pl? Czyżby te pingi były wyprofilowane?