    From: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: [hdd] blue screen podczas uruchamiania
    Date: Mon, 9 Mar 2009 20:24:52 +0100

    pytanie z pogranicza, ale bardziej sprzętowe...

    mam w komputerze dysk, jak uruchamiam windowsa xp z tego
    dysku nie ma problemów... jak tylko podepnę na drugiej
    taśmie dysk, podczas uruchamiania windowsa pojawia się blue
    screen... o co może chodzić?
    czy płyta walnięta? reinstalowałem xp, kilka uruchomień z
    dyskiem dodatkowym przeszło, ale teraz znów blue screen...
    nie mam pomysłu co jest nie tak...
    do tego czasem restartuje mi się ten podpięty dysk, możliwe,
    że płyta?