  • 1. Data: 2009-07-09 09:30:18
    Temat: iQue 3600 system operacyjjy
    Od: "RomanF" <roman.filipecki@@onet.pl>

    Czy ktoś wie może jak wgrać os do tego pda jeśli jego system się nie
    uruchamia, a pracuje tylko jakiś boot loader. Producent pokazuje metodę
    aktualizacji w oparciu o hotsync ale to wymaga sprawnego os.

    Roman

  • 2. Data: 2009-07-09 10:46:22
    Temat: Re: iQue 3600 system operacyjjy
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-07-09 11:30:18 +0200, "RomanF" <roman.filipecki@@onet.pl> said:

    > Czy ktoś wie może jak wgrać os do tego pda jeśli jego system się nie uruchamia,

    Hehe... z allegro? Był wysp ostatnio, poserwisowych.

    > a pracuje tylko jakiś boot loader.

    A zgłasza Ci się na USB?

    > Producent pokazuje metodę aktualizacji w oparciu o hotsync ale to
    > wymaga sprawnego os.

    I prawdopodobnie w ten sposób one zostały ubite.

    Może JTAG? Tylko trzeba znaleźć pady na płycie... Jest masa
    testpointów, nawet są opisane...

    --
    DJ

  • 3. Data: 2009-07-09 11:04:33
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jul 9, 11:30 am, "RomanF" <roman.filipecki@@onet.pl> wrote:
    > Czy ktoś wie może jak wgrać os do tego pda jeśli jego system się nie
    > uruchamia, a pracuje tylko jakiś boot loader. Producent pokazuje metodę
    > aktualizacji w oparciu o hotsync ale to wymaga sprawnego os.

    potrzebujesz pliku .nb0 z pelnym ROM-em na pustej karcie SD w glownym
    katalogu.
    Bootloader sam wciagnie.

    Przynajmniej tak to dziala z bootloaderem WM2003 na FS600.

    Marek

  • 4. Data: 2009-07-09 11:06:34
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-07-09 13:04:33 +0200, Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > katalogu.
    > Bootloader sam wciagnie.
    >
    > Przynajmniej tak to dziala z bootloaderem WM2003 na FS600.

    Are you sure?
    PalmOS 5.2.1

    --
    DJ

  • 5. Data: 2009-07-09 11:29:21
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jul 9, 1:06 pm, DJ <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Are you sure?
    > PalmOS 5.2.1

    popieprzylo mi sie z iPAQ.
    sorry.
    Marek

  • 6. Data: 2009-07-09 11:46:50
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-07-09 13:29:21 +0200, Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl> said:

    > popieprzylo mi sie z iPAQ.
    > sorry.

    A propos tego tematu - czy na p.m.e są ludzie którzy choćby
    hobbystycznie parają się urządzeniami z PalmOS na pokładzie?

    --
    DJ

  • 7. Data: 2009-07-09 11:55:50
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > A propos tego tematu - czy na p.m.e są ludzie którzy choćby hobbystycznie
    > parają się urządzeniami z PalmOS na pokładzie?

    Jak pewnie sam wiesz system juz prawie umarl smiercia naturalna.
    Sam bylem zmuszony sie przerzucic na WM6 ale ciagle brakuje mi pewnych
    rozwiazan z PalmOS.

    c.

  • 8. Data: 2009-07-09 12:13:02
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-07-09 13:55:50 +0200, "Cezar" <c...@B...pl> said:

    > Jak pewnie sam wiesz system juz prawie umarl smiercia naturalna.

    To że luserzy go nie używają, i nie wychodzą dwa razy do roku nowe
    urządzenia, nie oznacza śmierci technicznej, a co najwyżej marketingową
    i rynkową.
    Dlatego takie pytanie padło na p.m.e, a nie na p.c.s.p.p.
    Skoro są tu ludzie którzy dziabią w Z80 i 8080, to czemużby nie w
    palmOS i jego motorolce, czy ARM. I o takich pytam. Nie komercyjnie do
    seryjnych produkcji, a jedynie dla siebie.

    > Sam bylem zmuszony sie przerzucic na WM6 ale ciagle brakuje mi pewnych
    > rozwiazan z PalmOS.

    A emulatorów nie ma? Wiem, emulacja to nie to samo, ale zawsze coś...

    --
    DJ

  • 9. Data: 2009-07-09 21:18:35
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Cezar pisze:

    > Jak pewnie sam wiesz system juz prawie umarl smiercia naturalna.
    > Sam bylem zmuszony sie przerzucic na WM6 ale ciagle brakuje mi pewnych
    > rozwiazan z PalmOS.

    Kup Palm Pre.

    --
    Adam Dybkowski