  • 1. Data: 2009-07-08 20:09:31
    Temat: Re: Uszkodzony zasilacz TOPOWER TOP-420 NF
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    Krzysztof pisze:
    > Witam..
    >
    > Walnął mi induktor PFC i szukam danych nawojowych uzwojenia
    > pomiarowego prądu.

    Skoro to tylko PFC, to nie możesz po prostu wywalić go i jechać dalej?
    Czy może jest to PFC zintegrowane z aktywnym prostownikiem?

  • 2. Data: 2009-07-08 21:26:48
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 08 Jul 2009 22:09:31 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > Skoro to tylko PFC, to nie możesz po prostu wywalić go i jechać dalej?
    Pamiętaj, że przetwornica wtedy pracuje na wyzszym napiecu (400V i
    wiecej) niz takim wyprostowanym sieciowym. Moze nie zechcec pojsc.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2009-07-08 23:43:00
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    Jaroslaw Berezowski pisze:

    > Pamiętaj, że przetwornica wtedy pracuje na wyzszym napiecu (400V i
    > wiecej) niz takim wyprostowanym sieciowym. Moze nie zechcec pojsc.

    To dławik od świetlówki podłączyć ;-)

  • 4. Data: 2009-07-09 08:01:13
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 01:43:00 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > To dławik od świetlówki podłączyć ;-)
    A co ma ten dlawik do podwyzszenia napiecia przez pfc?

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski