  • 1. Data: 2020-08-27 22:45:10
    Temat: instalacja win10
    Od: a...@i...pl

    Chodzi mi o instalację win10 na drugim (trzecim, piątym) dysku,
    (najlepiej bezpośrednio z win7), który leży na pierwszym dysku/patrycji,
    a na drugim jest jeszcze inna wersja... itd.

    Potem to ma się wszystko uruchamiać osobno - menu wyboru systemu po starcie
    komputera, itd.

    Da się to tak zrobić, czy też trzeba to robić od biosa, dosa, buta, płyty, pena, itp.
    duperelek?

  • 2. Data: 2020-08-28 09:40:14
    Temat: Re: instalacja win10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-27 o 22:45, a...@i...pl pisze:
> [...]
    komputera, itd.

    > Da się to tak zrobić, czy też trzeba to robić od biosa, dosa, buta, płyty, pena,

    Ogólna zasada: młodszy system widzi starszy, linux widzi windows.
    Czyli instalujesz w kolejności:
    Win 3.x/95/98/xp...win7/...win10
    później linuxy w dowolnej kolejności

    Jeśli nie instalujesz linuksów, to zostaje Ci menu wyboru, które dał
    Windows. Jesli doinstalujesz linixa, to GRUB (czy inne lilo) widzi
    windowsy i dodaje je do swojego menu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2020-09-21 00:48:33
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.08.2020 o 09:40, Adam pisze:
    /.../

    > Jeśli nie instalujesz linuksów, to zotaje Ci menu wyboru, które dał
    > Windows. Jesli doinstalujesz linixa, to GRUB (czy inne lilo) widzi
    > windowsy i dodaje je do swojego menu.

    Lilo jeszcze istnieje?

  • 4. Data: 2020-09-21 11:26:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-09-21 o 00:48, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 28.08.2020 o 09:40, Adam pisze:
    > /.../

    > Lilo jeszcze istnieje?

    W PC nie spotykam.
    Egzystuje jeszcze w pendrivach, ale bardzo rzadko widuję.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam