  • 11. Data: 2016-06-05 15:49:24
    Temat: Re: jak ochłodzić laptop?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 08:16, Bolko pisze:

    > Dlaczego?

    Komora bezpyłowa nie jest zbyt popularnym gadżetem w domach.
    To raz.
    A dwa: nie ma sensu dokładne odkurzanie czy dokładne nakładanie pasty.
    Nawet w najdokładniej oczyszczonym sprzęcie pojawi się kurz po
    uruchomieniu, a pasta po dociśnięciu elementów sama się ładnie rozprowadzi.
    Tak że rada, żeby dokładnie odkurzyć, czy też dokładnie rozprowadzić
    pastę, należy do rodzaju mało przydatnych.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 12. Data: 2016-06-05 21:30:49
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Sun, 05 Jun 2016 15:49:24 +0200, Akarm napisał(a):

    > Komora bezpyłowa nie jest zbyt popularnym gadżetem w domach. To raz.

    W serwisach też.

> [...]
    > rozprowadzi. Tak że rada, żeby dokładnie odkurzyć, czy też dokładnie
    > rozprowadzić pastę, należy do rodzaju mało przydatnych.

    Przez dokładnie można i warto rozumieć po prostu coś więcej niż
    wyciągnięcie kota z wiatraka, zmianę pasty i pozostawienie szarej
    warstwy pyłu na płycie głównej - a widziałem tak wyczyszczone
    komputery.

    Litościwie pominę speców, którzy dokładali nowej pasty do starej, albo
    na termopad. Raz za to widziałem pięknie nałożoną pastę, na umyty
    radiator, i pozostawiony kocur przed wiatrakiem...

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin