  • 31. Data: 2009-01-22 16:22:04
    Temat: Re: jak to jest z tym gazem?
    Od: Kazik <a...@s...ca>

    On Jan 18, 9:06 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale to chyba po stronie dostawcy, a nie klienta ?
    >
    > J.

    Zbiornik byl czescia skladowa systemu na skidzie, wiec w koncu byl
    czescia mojego projektu, zostala jak Konrad napisal, rowniez reputacja
    mojej firmy.

    Alec

  • 32. Data: 2009-01-23 09:03:45
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 22 Jan, 16:18, Kazik <a...@s...ca> wrote:
    > Przykro mi bylo za postepowanie inspektora, ktory diala jak inkwizytor
    > ubowiec, i przykro mi bylo, ze moglem przyjac ten baniak i ze nie
    > poslalem inspektora w czorty.

    No cóż, skoro Serbowi odebrano certyfikat to znaczy że inkwizytor miał
    ileś tam racji. Albo Serb nie potrafił się wytłumaczyć, może powinien
    nająć eksperta który by mu doradzil jak ma się tłumaczyć. Bo nie sądzę
    że nikt go nie pytał o wyjaśnienia. TSSA aż takimi bydlakami nie są.
    Powinni zrobić niezapowiedziany audit i dopiero na podstawie
    "findingów" podejmować decyzje, a nie na podstaiwe zdjęć w czyimś
    donosie. Ale może ja naiwny jestem...
    Konrad