  • 1. Data: 2010-04-28 16:08:23
    Temat: jak wykonać otwór w obudowie
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mają Panowie jakiś prosty sposób na wywiercenie prosokątnego otworu pod LCD
    w plastikowej obudowie? może istnieją jakieś frezy do wiertarki lub coś
    podobnego? może już coś wymyślono w tej kwestii?

  • 2. Data: 2010-04-28 16:26:52
    Temat: Re: jak wykonać otwór w obudowie
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja osobiście zlecam koledze, który ma frezarkę cnc ;-)

    Kiedyś jak nie było cnc zgrubnie wycinałem wąskim brzeszczotem po
    nawierceniu otworów w rogach a potem precyzyjnie iglakiem.

    PC

  • 3. Data: 2010-04-28 17:14:51
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > mają Panowie jakiś prosty sposób na wywiercenie prosokątnego otworu pod
    > LCD w plastikowej obudowie? może istnieją jakieś frezy do wiertarki lub
    > coś podobnego? może już coś wymyślono w tej kwestii?
    Zależy jaki plastik, ale można też wytłoczyć/wypchnąć odpowiednią formą,
    jeśli masz tego kilka sztuk powtarzalnie zrobić - może warto?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 4. Data: 2010-04-28 21:53:42
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Jak w B-B to Ci mogę wyfrezować.

    __
    Irek.N.

  • 5. Data: 2010-04-29 18:19:34
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jak w B-B to Ci mogę wyfrezować.

    co to jest B-B? obudowa plastikowa, jakbyś mógł to może zakupię kilka sztuk
    tej obudowy, będę miał na później... oczywiście nie za darmo.

  • 6. Data: 2010-04-29 19:29:39
    Od: grzegorz g <g...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 20:19:34 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > co to jest B-B?

    B-B to Bielsko-Biała dla wyjaśnienia :) wszyscy z naszych okolic ten
    skrót znają :) wiec blisko do Irka pewnie nie masz :)

  • 7. Data: 2010-04-29 20:13:35
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > B-B to Bielsko-Biała dla wyjaśnienia :) wszyscy z naszych okolic ten
    > skrót znają :) wiec blisko do Irka pewnie nie masz :)

    A no właśnie :) Nawet nie pomyślałem że może być nieznany, sorki.
    Co do samej obudowy, kurierami to nie ma chyba sensu.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2010-04-30 08:00:00
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Co do samej obudowy, kurierami to nie ma chyba sensu.

    chodzi o taką obudowę: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1001095629
    chodzi o wycięcie w jej górnym lewym rogu przedniej ścianki otworu na
    wyświetlacz LCD 16x2

    jakbyś mógł mi to wyciąć, to bym zakupił jeszcze kilka sztuk i wysłałbym Ci
    to pocztą (same przednie zaślepki), tylko napisz cenę ;o).

    kontakt do mnie q...@g...pl

  • 9. Data: 2010-04-30 22:14:16
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > chodzi o taką obudowę: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1001095629
    > chodzi o wycięcie w jej górnym lewym rogu przedniej ścianki otworu na
    > wyświetlacz LCD 16x2

    Wystarczy poslac same przednie scianki, ale musi byc rysunek calosci,
    najlepiej w jakims cad-zie.

    > jakbyś mógł mi to wyciąć, to bym zakupił jeszcze kilka sztuk i wysłałbym
    > Ci to pocztą (same przednie zaślepki), tylko napisz cenę ;o).

    Jak hobbystycznie to placisz tylko przesylke, jak zawodowo... to pewnie
    z 5min z 150pln na scianke wyjdzie. :) Reszta juz nie na forum.

    Milego
    Irek.N.