  • 1. Data: 2024-01-07 01:06:42
    Temat: karta raid nvme
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Spotkał się ktoś z jakąś generyczną (tanią) kartą pcie, która robi raid
    z np. 4 dysków m.2 nvme i działa na zasadzie "jednokanałowej"?
    Jest trochę kart, które wymagają "bifurcation" (podziału szyny), np.
    karty Asusa, a z generyków takie:
    https://www.amazon.pl/Rozszerze%C5%84-Stacjonarny-PH
    44-Indywidualn%C4%85-Kontrolera/dp/B0B6JB7QP8/

    Szukam czegoś co po prostu zrobi raid na karcie a komunikacja będzie
    szła szeregowo, jedym kanałem, a nie równolegle podzieloną szyną.

    Mam trochę w miarę dychających nvme i chciałbym je scalić w jeden
    wolumin. Prędkości na poziomie pojedynczego kanału zadowalają mnie w
    zupełności.

    --
    Marcin