    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: kilofazer, fazer600, a może coś innego
    Date: Tue, 18 Feb 2014 13:28:09 +0100

    Cześć,
    planuję zmianę motoru (w tej chwili Pegaso650, ale mam ok. 170cm więc
    jak dla mnie trochę za wysoki). Mój budżet to raczej do 10.000zł, ale
    chętnie wydam mniej - i w tej cenie chciałbym się zmieścić z kuframi
    (przynajmniej jednym). Napisałem raczej, bo nie wykluczam większej
    kwoty, ale też nie wykluczam motocykla za połowę tej ceny :)
    Najpierw myślałem nad Fazerem 600, ale planuję wypady po kilkaset km -
    na początek z plecaczkiem - dopóki nie namówię żony na swoje dwa koła :).
    Jako że żona ogólnie jest dość oporna jeśli chodzi o motocykl, to
    chciałbym kupić coś co posłuży mi dłużej i nie będę musiał jej znowu
    truć głowy ;).
    Ogólnie motocykl wykorzystam na dojazdy do miasta, popołudniowe wypady
    odstresowujące :) i właśnie dłuższe wypady - kilkaset km za jednym zamachem.
    Spodobał mi się fazer1000 (np. taki jak ten - to nie reklama:
    http://otomoto.pl/yamaha-fzs-1000-fazer-3-kufry-M391
    0922.html ) - tylko
    czy nie jest to już za wielka maszyna?
    W nowszych fazerkach600 był chyba ABS - warto w ogóle zwracać na to
    uwagę? w kilofazerach w tym przedziale cenowym chyba nie było.

    Łukasz