  • 1. Data: 2014-02-18 13:28:09
    Temat: kilofazer, fazer600, a może coś innego
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Cześć,
    planuję zmianę motoru (w tej chwili Pegaso650, ale mam ok. 170cm więc
    jak dla mnie trochę za wysoki). Mój budżet to raczej do 10.000zł, ale
    chętnie wydam mniej - i w tej cenie chciałbym się zmieścić z kuframi
    (przynajmniej jednym). Napisałem raczej, bo nie wykluczam większej
    kwoty, ale też nie wykluczam motocykla za połowę tej ceny :)
    Najpierw myślałem nad Fazerem 600, ale planuję wypady po kilkaset km -
    na początek z plecaczkiem - dopóki nie namówię żony na swoje dwa koła :).
    Jako że żona ogólnie jest dość oporna jeśli chodzi o motocykl, to
    chciałbym kupić coś co posłuży mi dłużej i nie będę musiał jej znowu
    truć głowy ;).
    Ogólnie motocykl wykorzystam na dojazdy do miasta, popołudniowe wypady
    odstresowujące :) i właśnie dłuższe wypady - kilkaset km za jednym zamachem.
    Spodobał mi się fazer1000 (np. taki jak ten - to nie reklama:
    http://otomoto.pl/yamaha-fzs-1000-fazer-3-kufry-M391
    0922.html ) - tylko
    czy nie jest to już za wielka maszyna?
    W nowszych fazerkach600 był chyba ABS - warto w ogóle zwracać na to
    uwagę? w kilofazerach w tym przedziale cenowym chyba nie było.

    Łukasz

  • 2. Data: 2014-02-19 16:35:03
    Temat: Re: kilofazer, fazer600, a może coś innego
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Najpierw myślałem nad Fazerem 600, ale planuję wypady po kilkaset km - na
    > początek z plecaczkiem - dopóki nie namówię żony na swoje dwa koła :).

    Dużego fazera nie miałem, ale Czy coś Tobie da jeżeli napiszę, że mały fazer
    (taki do 2003) jest szybki i mega ekonomiczny, a zarazem zajebiscie
    niewygodny dla pasazera? Moja baba wymiękła po 30km na polskich drogach.
    Przejedz sie jednym i drugim (najlepiej z żoną) i sam stwierdzisz czego
    potrzebujesz, a dysponując taką gotówką i tak kupisz to co będzie w lepszym
    stanie.

    pzdr
    --
    ARQ
    transalp

  • 3. Data: 2014-02-21 10:33:58
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-02-19 16:35, ARO pisze:

> [...]
    > polskich drogach. Przejedz sie jednym i drugim (najlepiej z żoną) i sam
    > stwierdzisz czego potrzebujesz, a dysponując taką gotówką i tak kupisz

    coś mi to da - bo raczej się na niego nie zdecyduję - ciekawe jak FZ6 -
    bo te jeszcze zmieszczą się w moim budżecie.
    A liczyłem na odpowiedzi w stylu 'bierz bandita bo jest zajebiście
    wygodny' albo 'jak masz 170cm to fazera1000 nie bierz bo będzie za duży' ;)

    Łukasz

  • 4. Data: 2014-02-21 17:25:32
    Od: Prawy <r...@g...com>

    jak - coś takiego można zrobić takiemu fajnemu motoru...?
    ...i co takiego potrzebnego w tych kurfach wozicie?

    -
    fzs1000

  • 5. Data: 2014-02-24 13:20:24
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-02-21 17:25, Prawy pisze:
    > jak - coś takiego można zrobić takiemu fajnemu motoru...?
    > ...i co takiego potrzebnego w tych kurfach wozicie?
    >
    > -
    > fzs1000

    przecież wiadomo że nikt do miasta czy na jednodniową wycieczkę takich
    kufrów ciągnąć nie będzie.
    Ja w swoim moto mam jeden kufer, ale nie wyjeżdżałem nigdy na dłużej niż
    jeden dzień i zawsze sam - a jeden kufer przydawał się bo jeździłem nim
    też do pracy (a nawet jak nic nie wiozłem to miałem gdzie kask i
    rękawice zostawić)

    Łukasz

  • 6. Data: 2014-02-24 13:23:01
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    > jak - coś takiego można zrobić takiemu fajnemu motoru...?
    > ...i co takiego potrzebnego w tych kurfach wozicie?

    z resztą - w obecnym motocyklu mam uchwyt boczny na drabinę teleskopową,
    z powodzeniem można było się wybrać na serwis w rynku :)
    teraz już tego nie potrzebuję, ale wcześniej inaczej bym się moto do
    pracy nie wybrał.
    Chyba jedyny motocykl serwisowy w moim rejonie :)

    Łukasz