  • 11. Data: 2009-03-09 20:00:32
    Temat: Re: kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancję
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    żytkownik "derty" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gp37nv$ie5$1@news.task.gda.pl...

    > ja mam ten problem ze pamiec jest czysta, pochodzi z laptopa SODRAM
    > taka gwarancja jest bezsensowna jak sklepy jej nie realizuja

    Bo sklepy nie odsylaja produktow kingstona do serwisu producenta tylko do
    hurtowni w ktorej kupily towar .
    Jak to sobie wyobrazasz ze sklep przyjmie od ciebie pamiec ktora u nich nie
    kupiles i na swoj koszt wysle do serwisu producenta ?
    - jaka w tym korzysc dla sklepu (:kingston nie zwraca za przesylke do
    swojego serwisu ).

  • 12. Data: 2009-03-11 21:15:32
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    Michal AKA Miki pisze:

    > No to nie do konca tak.. bo znaczenie slowa definiuje producent...
    > ale generalnie dozywotnia oznacza ...

    ech... jakie czasy... nie słownik języka polskiego nie zdrowy
    rozsądek... a dowolny producent definiuje znaczenie słów... a może
    jakieś prawo na to? Dożywotnia to chyba dożywotnia.

  • 13. Data: 2009-03-12 09:45:12
    Temat: Re: kingston gdzie zrealizować dożywotnią gwarancj
    Od: "Asad10" <asad10_USUN_@NO_SPAMgazeta.pl>

    > ech... jakie czasy... nie słownik języka polskiego nie zdrowy
    > rozsądek... a dowolny producent definiuje znaczenie słów... a może jakieś
    > prawo na to? Dożywotnia to chyba dożywotnia.

    Niestety tak jest, że w określonych dziedzinach te same słowa oznaczają coś
    innego.
    W matematyce (teorii niezawodności, mechanice) określenie 'gwarantowany (z
    dodatkiem 'z prawdopodobieństwem np 95%' ) oznacza, że prawdopodobieństowo
    wystąpienia wartości (np. wytrzymałości) mniejszej niż gwarantowana wynosi
    5%.
    W języku potocznym 'jakość gwarantowana' oznacza - no właśnie co oznacza?
    W handlu gwarancja nie oznacza wcale wysokiej jakości sprzętu, lecz to, że w
    przypadku zepsucia się się będzie naprawiony przez producenta.
    Być może 'gwarancja dożywotnia' oznacza gwarancję do końca życia sprzętu,
    czyli dopóki się nie zepsuje?
    Firma Zepter kiedyś (a może i dziś) dawała gwarancję dożywotnią na naczynia
    kuchenne (garnki). Dziś niestety nie można kupić okładzin ebonitowych do
    uszu, które się wypaliły.
    Budowniczowie systemy tam przeciwpowodziowych w Holandii byłi obowiązani
    udzielić gwarancji stuletniej na budowane konstrukcje. Udzielili, ale co z
    tego wynika?
    Pozdrawiam, Andrzej