  • 41. Data: 2011-10-08 08:51:54
    Temat: Re: koszt zarzadzania
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    wogole to sie zastanawiam czy piłowac raczej windowsa
    czy iosa, obecnie moge sie nazwac programista zarazem
    windowsa (czyste winapi raczej) jak i iosa
    (nie jakims specjalnie doswiadczonym ale umiem pisac
    po swojemu apki pod jedno i drugie) Teraz jak
    Jobs umarl to apple moze zaliczyc upadek, nie
    wiadomo; Microsoft mnie w niektorych miejscach
    czesciowo zbrzydza (nie cierpie np MSDNa, niesamowite
    badziewie (*)) ale do garażowej dlubaniny sie nadaje...
    (do garazowej alternatywnej i undergrondowej dlubaniny
    wlasnie chyba nadaje sie nawet o wiele lepiej niz mac)

    (*) warto porownac jak ktos nie ma pojecia jakosc
    dokumentacji do appli, np sciagnac sobie cocoa
    fundamentals guide pdf (np strona 210 ta z
    niebieslimi lisciami/liscmi) czy jakies inne tam
    jak human interface guide ze stronek apple
    developer com;

    tak wogole to mozliwe ze najlepiej bylo by podlubac
    na konsole/playstation 2 albo 3 (nie mam pojecia
    jak to wyglada) tam pewnie systemu jest malo, a procka
    wiecej i to jest +

  • 42. Data: 2011-10-08 20:47:50
    Od: "M.M." <m...@t...pl>

    > czesciowo zbrzydza (nie cierpie np MSDNa, niesamowite
    > badziewie (*)) ale do garażowej dlubaniny sie nadaje...
    Hmmm te fragmenty które kiedyś czytywałem zawsze robiły
    na mnie dobre wrażenie. Dużo większe problemy miałem
    podczas pierwszych kontaktów z dokumentacją np. do QT.