  • 11. Data: 2024-01-29 21:10:38
    Temat: Re: kto szkodowy?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.01.2024 o 20:43, Shrek pisze:

    > Jasne;)

    Elektryki są z tego ustawowo zwolnione?

    Robert

  • 12. Data: 2024-01-29 21:21:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Elektryki są z tego ustawowo zwolnione?

    NIc na temat elektykow nie było. Zresztą taka tabliczka nie ma chyba
    mocy prawnej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2024-01-29 21:45:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 29 Jan 2024 20:43:00 +0100, Shrek napisał(a):

    > Jasne;)

    Coś się zmieniło w przepisach?
    Nie kojarzę ani zakazu parkowania tyłem do budynku ani takiego znaku.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2024-01-29 21:54:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2024 o 21:45, Adam pisze:

    > Coś się zmieniło w przepisach?
    > Nie kojarzę ani zakazu parkowania tyłem do budynku ani takiego znaku.

    W przepisach nie ma i tabliczka raczej bez mocy prawnej "dozwolone
    parkowanie wyłącznie przodem do budynku". No ale jakiś sens ma, więc o
    ile nie da się wjechać tylko tyłem to się stosuję.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-01-29 22:32:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.01.2024 o 21:21, Shrek pisze:
    > Zresztą taka tabliczka nie ma chyba mocy prawnej.

    Czyżby temat dla "audytu obywatelskiego"? Ale chyba nie miałby tyle
    cierpliwości, aby kogoś sprowokować.

    Robert

  • 16. Data: 2024-01-29 23:18:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB108CAEE747EDdayrider@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > in <news:198dfr7abvfsn$.1flwihdhkm8jg$.dlg@40tude.net>

    > chyba mu buda zasłoniła, nie wiem, dziwne to. B może chciał pasem
    > awaryjnym i schował się bardziej a potem podjl wyprzedzanie z
    > lewej ;)
    >
    > W oszklonej osobówce miałby go pewnie we wstecznym lusterku.
    > Podobno B się wpasował gdy A patrzył już na wprost czy nic nie
    > jedzie. Prędkość ogromna. Szlif od słupka do końca auta.

    jeszcze

    miałem kiedyś sytuację w dukato, że szybki i wściekły i niecierpliwy
    w szybkim SUVie włączył się po cichu z posesji gdy był za prawym tylnym
    rogiem Dukata i z sykiem turbo wyprzedził zium.

    albo na interwencji, stoję na chodniku, na campusie
    liczę ludzi w prawym lusterku weszło za dukato 6
    w lewym pokazało się 5
    gdzie ten jeden?

    zawiązuje buta ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 17. Data: 2024-01-29 23:18:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyżby temat dla "audytu obywatelskiego"? Ale chyba nie miałby tyle
    > cierpliwości, aby kogoś sprowokować.

    W sensie zeby ustawić dupą do budynku, donieść na siebie i czekać z
    kamerą na inbę? Ma chyba ciekawsze zajęcia w ramach swojego hobby. Choć
    w sumie przynęta na straszników wygląda na pierwszy rzut oka na skuteczną;)

    Tak jak napisałem - uznaję zasadność takich tabliczek i staram się
    stosować (choć czasami się nie da, bo przodem na takie miejsce nie idzie
    wjechać).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2024-01-30 08:14:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Jan 2024 21:54:01 +0100, Shrek wrote:

    > W przepisach nie ma i tabliczka raczej bez mocy prawnej "dozwolone
    > parkowanie wyłącznie przodem do budynku". No ale jakiś sens ma, więc o
    > ile nie da się wjechać tylko tyłem to się stosuję.

    A ja kojarze, ze taki przepis widziałem, ale nie bylo to w PoRD.

    Ale jesli jest tabliczka - to moze własnie obowiązująca?
    Rozporządzenie wszystkich tabliczek nie wymienia.

    J.

  • 19. Data: 2024-01-30 08:20:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Jan 2024 20:43:00 +0100, Shrek wrote:

    > Jasne;)

    > Chyba nie jest...

    Chyba jest ... właczający sie do ruchu ma ustąpić pierwszeństwa
    uczestnikom ruchu.
    Cofający ma ustapic pierwszenstwa uczestnikom ruchu.

    J.

  • 20. Data: 2024-01-30 16:56:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 29.01.2024 o 21:45, Adam pisze:

    > Coś się zmieniło w przepisach?
    > Nie kojarzę ani zakazu parkowania tyłem do budynku ani takiego znaku.

    Nie tylko PoRD obowiązuje w obiegu społecznym.
    Na prywatnym parkingu można sobie ustanowić dowolne zakazy i nakazy.