  • 11. Data: 2009-02-23 07:50:15
    Temat: Re: ktora siec?
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    StGo pisze:
    > Witam,
    > ktora siec jest najtansza? Do wszystkich, nie podzielone na - do tego tanio
    > do tego drogo itp.
    > Macie jakies swoje opinie?
    > Pozdrawiam
    > StGo

    Mobilking - wszędzie 39gr
    | antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
    | TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!! WWW.TK.PL |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 12. Data: 2009-02-23 13:22:37
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    JoteR ni au koto ha itsumo tanosii

    > To chyba w tzw. starym Play?

    Play Karta

    > 3. Taka karta jest już praktycznie niedostępna - od roku jest
    > sprzedawany NPK.

    Jak najbardziej jest dostępna, trzeba jedynie poszukać. Właśnie taki starter
    widziałem.
    BTW NPnK, nie NPK.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 13. Data: 2009-02-23 14:59:33
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "JoteR" news:gnsncs$j6h$1@inews.gazeta.pl

    > Jak go nie stać na te kilka czy kilkanaście groszy na telefon, to i na
    piwo
    > go nie będzie stać. Więc po co ma dzwonić? ;->

    Sprawa jest IMO bardziej złożona. Mianowicie - piwo stanowi większy
    priorytet niż telefoniczna rozmowa :)

  • 14. Data: 2009-02-23 19:00:43
    Temat: Re: ktora siec? Mova.
    Od: "Xent" <x...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Mova 23gr za minute do wszystkich oprocz Play

    Mova. Podstawowa opłata to 49 gr/min.

  • 15. Data: 2009-02-23 22:23:39
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 23 Lut, 20:00, "Xent" <x...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w
    wiadomościnews:gns3hr$l2e$1@inews.gazeta.pl...

    >     Mova. Podstawowa opłata to 49 gr/min.

    I nie każdy robi zakupy w Carrefourze.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 16. Data: 2009-02-23 22:39:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> napisał w
    wiadomości news:gnueie$6dm$1@news.interia.pl...

    > Sprawa jest IMO bardziej złożona. Mianowicie - piwo stanowi większy
    > priorytet niż telefoniczna rozmowa :)

    Dokladnie. Mam nadzieje, ze juz wkrotce paczki towarzyskie podziela sie na
    tych z Playa i reszte :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2009-02-23 22:41:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >I nie każdy robi zakupy w Carrefourze.

    Starter mozna kupic na Allegro a potem, to juz tylko wystarczy regularnie
    czytac grupe.:)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2009-02-24 06:01:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek Erazmus pisze:
    wiadomościnews:gns3hr$l2e$1@inews.gazeta.pl...

    > I nie każdy robi zakupy w Carrefourze.

    Nie ma takiej potrzeby, potrzebny jedynie kod a nie zakupy.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 19. Data: 2009-02-24 15:24:08
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    SDD pisze:
    > Starter mozna kupic na Allegro a potem, to juz tylko wystarczy regularnie
    > czytac grupe.:)

    Mylisz się drogi przyjacielu. Kody z paragonów nie przedłużają ważności
    konta, więc i tak i tak trzeba co jakiś czas odwiedzić Carrefour, żeby
    doładować konto

  • 20. Data: 2009-02-26 00:32:01
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Sferia na Sferię i stacjonarne (w tym na voip): 12-24 gr/min.
    Ale na klasyczne komórki drogo.
    Tak czy inaczej jest cała masa ludzi, którzy nosa poza Warszawę nie wychylają, a
    nieświadomi nomadycznej oferty Sferii kupują komórkowca.
    Chociaz jak na razie w metrze i niektórych garażach (np. pod centrami handlowymi)
    pierwsza trójca górą.
    JaC

    -----