  • 1. Data: 2009-02-22 13:02:29
    Temat: Przedłużenie umowy w Era
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Witam, ponieważ niedługo kończy mi się abonament w Era chciałbym się
    dowiedzieć co mogę wytargować od nich. Obecnie mam 2 pakiety - taniej w
    sieci era i uniwersalny więc mam w sumie 140 min. Teraz standardowo
    proponują mi pakiet telefoniczna okazja 65 czyli 120 minut od wszystkich
    i pakiet jakiś 1000 minut w bliżej nie znanej mi usłudze nr stacjonarny.
    Rachunki miesięczne ok 50 zł. Gdyby nie te 1000 minut to na przedłużeniu
    było by mniej minut za większą kasę w miesiącu - czyli gorzej niż było.
    Warto to brać, czy jeszcze czekać, w sumie to mogła by zostać stara
    oferta ale nie chcą się na nią zgodzić aby została na dotychczasowych
    zasadach. Co to jest te 1000 minut - to na stacjonarne i erę?

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2009-02-22 13:27:23
    Temat: Re: Przedłużenie umowy w Era
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości

    > i pakiet jakiś 1000 minut w bliżej nie znanej mi usłudze nr stacjonarny.

    Usluga numer stacjonarny, to jest zajebista usluga ery, ze dostajesz numer
    stacjonarny jako alias do swojego numeru komorkowego i - jesli jestes blisko
    domu (lub innego zadeklarowanego miejsca) (minimum w promieniu 500 m - w
    praktyce nawek kilka - kilkanasciekilometrow od domu) jestes dostepny pod
    numerem stacjnarnym. Mozna na ten numer zadzwonic z telefonu stacjonarnego
    za cene taka sama, jak na inny stacjonarny, mozna dzwonic do Ciebie z Plusa,
    Orange czy Playa korzystajac z tanszych pakietow na numery stacjonarne). Z
    VoIPow wszelkich (Skype inne Betamaxy) tez mozna dzwonic do Ciebie na
    komorke nawet za darmo.

    > zasadach. Co to jest te 1000 minut - to na stacjonarne i erę?

    Na stacjonarne i na Ere - wykonywanych z obszaru w poblizu Twojego domu (lub
    innego zadeklarowanego miejsca). Przed wykonaniem polaczenia uslyszysz dlugi
    sygnal, ktory bedzi eznakiem, ze znajdujesz sie w swoim obszarze i
    polaczeneie pojdzie z tej puli.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-02-23 12:07:10
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Warto to brać, czy jeszcze czekać, w sumie to mogła by zostać stara
    > oferta ale nie chcą się na nią zgodzić aby została na dotychczasowych
    > zasadach.

    A nie jest tak, ze masz caly czas stara dopoki tego nie zmienisz?
    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2009-02-23 13:47:08
    Od: "amir" <d...@o...pl>

    ja dostalem 170min do wszytkich za 50zl brutto

    bez telefonu przedluzenie na 12 miesiecy

    wczesniej mialem 120min, bylo malo, rachunki przychodzily spore, bo za 50min
    to wychodzilo prawei 50zł

    teraz nie przekraczam minut i jest ok

    od 97r mam w erze telefon i co przedluzam umowe to mam mniejsze rachunki
    ciekawe co za 12miesiecy wymysla aby mnie pocieszyc :)

  • 5. Data: 2009-02-23 17:09:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Feb 2009 13:07:10 +0100, MarP wrote:

    >A nie jest tak, ze masz caly czas stara dopoki tego nie zmienisz?

    W Erze nie zawsze.
    Owszem - umowe i taryfe masz stara, ale promocja sie skonczyla.

    J.

  • 6. Data: 2009-02-23 17:21:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > W Erze nie zawsze.
    > Owszem - umowe i taryfe masz stara, ale promocja sie skonczyla.

    Ale czasami zdarza sie :)
    Ja np. caly czas "jade" na aneksie z 2004 9lub 20050 roku, ktory dawno juz
    przestal obowiazywac, a w ktorym przyznano mi 90 minut tzw. "Minut Ekstra".
    Teraz mam to w Erze Nowy Komfort - w ktorej mam tylko wlaczona Oferte
    Weekendowa. W efekcie za 30 zl miesiecznie (+ 5 zl za numer stacjonarny) mam
    90 minut do wszystkich sieci (a czasem i wiecej z Ery Premii) + 2000 za na
    stacjonarne, Ere i Heyah do wykorzystania w soboty i niedziele.
    Namawiaja mnie konsultanci, namawiaja - poki co jednak oferty przedluzeniowe
    odrzucam :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-02-24 22:59:00
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-02-23 13:07, MarP pisze:

    > A nie jest tak, ze masz caly czas stara dopoki tego nie zmienisz?
    > Pozdrawiam,

    Tak będzie, tylko że skończy mi się promocja po dwóch latach i wzrasta
    abonament i biznes przestaje być opłacalny. (Na pewno tak będzie bo
    dowiedziałem się od konsultanta, który dzwonił z opisaną przeze mnie
    promocją)

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 8. Data: 2009-02-24 23:02:47
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-02-23 14:47, amir pisze:
    > ja dostalem 170min do wszytkich za 50zl brutto
    To jest jakiś pomysł.

    To akurat jest u mnie odwrotnie, co nowa umowa to w zasadzie podwaja się
    wartość rachunku :(

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 9. Data: 2009-02-25 08:37:53
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > abonament i biznes przestaje być opłacalny. (Na pewno tak będzie bo
    > dowiedziałem się od konsultanta, który dzwonił z opisaną przeze mnie

    Nie wierz konsultantom. Zobacz, co masz w umowie i regulaminie promocji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-02-25 09:47:36
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    wiadomościnews:go1u3f$9a9$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wierz konsultantom. Zobacz, co masz w umowie i regulaminie promocji.

    jesli bedzie chcial wymienic telefon to nie ma szans na utrzymanie
    starej taryfy.
    Mi sie udalo zmniejszyc miesieczny rachunek o 1 zl zwiekszajac
    dwukrotnie ilosc minut z ktorych korzystam i wymieniajac aparat na
    nowy:)))
    Tyle, ze mam specyficzny profil - kilka numerow rodzinnych era/
    stacjonarne wydzwaniam codziennie, a sporadycznie sprawy na tel obce.
    Mina konsultantki, gdy zorientowala sie, ze przedluzenie bedzie tansze
    niz taryfa dotychczasowa - bezcenna :)