  • 1. Data: 2011-07-05 20:11:52
    Temat: kupno duzy van, okazyjna cena, LKW - jakies pulapki ?
    Od: "Doby" <l...@a...pl>

    znalazlem ogloszenie sprzedazy auta - cena ok -10% taniej niz w eurotaxie,
    auto sprowadzone, od pol roku w PL, zarejestrowane w PL
    ma homologacje ciezarowa - LKW,
    jesli warsztat potwierdzi stan techniczny auta (bezwypadkowosc, przebieg) to
    czy moga byc jeszcze jakies klopoty z tym autem -
    urzad skarbowy, urzad celny ? wlascicel sprzedaje na pelna fakture VAT
    (pewnie przy zakupie sobie odliczyl), ja nie bede zadnego vatu odliczal
    jakies inne pulapki okazyjnej ceny ? (np auto w trakcie leasingu na
    zachodzie...)

  • 2. Data: 2011-07-05 20:24:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 20:11:52 +0200 osobnik zwany Doby wystukał:

> [...]
    > przy zakupie sobie odliczyl), ja nie bede zadnego vatu odliczal jakies
    > inne pulapki okazyjnej ceny ? (np auto w trakcie leasingu na

    podałeś taki tłum informacji, że nie wiadomo do czego się odnieść

  • 3. Data: 2011-07-05 20:35:06
    Od: "Doby" <l...@a...pl>

    > Dnia pięknego Tue, 05 Jul 2011 20:11:52 +0200 osobnik zwany Doby wystukał:

    > podałeś taki tłum informacji, że nie wiadomo do czego się odnieść

    wiec 1 pytanie: czy pomimo rejestracji w PL, moze sie okazac ze do auta sa
    jakies roszczenia na zachodzie (np. jakis ogon z leasingu)
    co wtedy ?

  • 4. Data: 2011-07-06 11:02:23
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > (pewnie przy zakupie sobie odliczyl), ja nie bede zadnego vatu odliczal
    > jakies inne pulapki okazyjnej ceny ? (np auto w trakcie leasingu na

    Chyba, że to Van z PSE czyli fiat, peugout, citroen...
    i ktoś ma juz dość napraw.
    pozdr.