  • 1. Data: 2009-01-19 22:36:30
    Temat: lampa gs500 zamienniki
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Powitać
    Jaka przednia lampa spasuje do GS500E? Oczywiście oprócz takiej od gs-a :)
    Coś mi świta że od bandita i od sv650. Może jeszczze jakieś?
    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2009-01-20 11:25:25
    Temat: Re: lampa gs500 zamienniki
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Powitać
    > Jaka przednia lampa spasuje do GS500E? Oczywiście oprócz takiej od gs-a :)
    > Coś mi świta że od bandita i od sv650. Może jeszczze jakieś?

    Rocznik który?

    Bo jak 1998 to odpowiedzi masz tutaj:
    http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module/Main/Type
    ID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/39
    /Year/1998/ModelID/6280/Model/GS500E/GroupID/257088/
    Group/HEADLAMP

    A z tego numeru wynika, że montowano w:
    gs 500e (u) v/w/x
    gsf 1200 (s/sa) t/v/w/x
    gsf 400 bandit 1991-1993 (usa]
    vx 800 1990-0993 (usa)

    A roczników produkcji gs 500 to trochę jednak było, więc uściślij, albo
    poszukaj na ronayers.com

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 3. Data: 2009-01-20 18:06:03
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    Dzięki za linka

    > Rocznik który?

    93.

> [...]
    ID/26/Type/Motorcycle/MakeID/2/Make/Suzuki/YearID/39
    /Year/1998/ModelID/6280/Model/GS500E/GroupID/257088/

    Jak ty to znalazłeś? Bo jak wklejam numer 35100-10D70-999 w wyszukaj to
    znajduje tylko GS i VX.

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2009-01-20 20:40:36
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Użytkownik "Jasio":

    > Jak ty to znalazłeś? Bo jak wklejam numer 35100-10D70-999 w wyszukaj to
    > znajduje tylko GS i VX.

    Jak 1993 to tak:
    35121-34430

    Use the Google, Luke.

    http://www.cmsnl.com/products/lamp-unit_3512134430/

    Wklejasz link w googla i po odsianiu śmiecia znajdujesz powyższą stronkę.
    A ona już pokazuje tyle modeli w których lampę zastosowano, że nie będę
    przepisywał.
    A czego Ty dokładnie szukasz?

    Bo ten numer katalogowy to "The LAMP UNIT is shown as item #3-2 on the
    schematic above."
    http://www.cmsnl.com/img/partslist/headlamp-model-mn
    _bigSUE0047FIG-26.gif

    Myślę, że teraz to już będziesz miał z górki.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 5. Data: 2009-01-21 14:14:10
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > A czego Ty dokładnie szukasz?

    Gdzie jeszcze montowano taką samą lampę jak w gs500 93r.

    > Myślę, że teraz to już będziesz miał z górki.

    OK, dzięki wielkie

    pzdr
    Zyga