  • 11. Data: 2009-01-15 08:27:46
    Temat: Re: laptop wybór
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    G Nowak pisze:
    > Nie przesadzaj, moze bedzie uzywac crackowane gg bez reklam we flashu -
    > duzo to nie wymaga - a do wiekszych rzeczy polaczy sie z rdp ;)

    No i właśnie do takich zastosowań się kupuje komputer stacjonarny,
    chociażby przez samą wygodę siedzenia na tym gadugadu po kilka godzin.
    Wydajność to żaden problem, dziś nawet netbooki do większości zastosowań
    spokojnie wystarczają.

    --
    PSYLO

  • 12. Data: 2009-01-15 10:42:46
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Hej!
    W takim razie ja odpowiem bardziej konkretnie. Niemal każdy notebook w
    tej cenie spełni twoje oczekiwania. Ponieważ 2 tys. zł to niewiele i nie
    spodziewajmy się wydajnego procesora i 4GB RAM-u, proponuję wybrać model
    z mniej wymagającym oprogramowaniem (linux bez pulpitu 3D, windows xp)
    zamiast najczęściej oferowanej Visty. Patrz na to, czy lapek Ci
    odpowiada - klawiatura, touchpad, ekran itp. Dalej - jakość i czas
    trwania gwarancji. Najlepiej door-2-door na min. 2 lata. Czasem trafisz
    na dodatkowe wyposażenie np. asus dodawał do swoich lapków płyty
    instalacyjne z obrazem windowsa (vista business oem + windows xp w
    różnych wersjach językowych) + dodatkowy soft i drivery dla XP-ka,
    torba, myszka... W tej klasie cenowej nie powinna mieć znaczenia marka -
    czy to Lenovo czy Acer czy Asus będą miały podpobną jakość za te
    pieniądze. Aha, jeśli zamierzasz używać innego OS-a niż windows, zwróć
    uwagę na zainstalowane podzespoły, żebyś nie miał problemów np. z
    dźwiękiem, kamerką czy czytnikiem kart.

    http://sklep.proline.pl/sklep.php?prodid=ASUS+F3Q-AP
    013C
    http://sklep.proline.pl/sklep.php?prodid=ACER+LX.EB7
    0Y.002

    o, ten też wygląda fajnie (ma klawiaturkę numeryczną)
    http://sklep.proline.pl/sklep.php?prodid=MSI+EX600

    g.

  • 13. Data: 2009-01-15 11:42:36
    Od: zzzz <p...@o...pl>

    > poczta, www, film, archiwum zdjęć cyfrowych plus prosta obróbka a'la
    > picassa, internet od od orange, pakiet biurowy, słowniki elektroniczne,
    > muzyka, radio przez www, gry raczej nie, chyba że jakaś karciana :),
    > wirtualizacja też nie, współpraca z iPodem :)

    do takich potrzeb to nawet jakiś starszy pentium m z 512mb ram wystarczy
    np ibm t23 ( ew wyższa, wydajniejsza seria t4x, najlepiej z literką "p"
    na końcu, ale to już ok 1000zł), do tego bardzo wytrzymały i ładny (jak
    dla mnie), używany na allegro można kupić już za ok 400zł, dell d600
    także zbiera pozytywne opinie w tym przedziale cenowym, choć jest trochę
    grubszy. niedawno widziałem też u kolegi hp compaqa nx 7400, całkiem
    ładny, cichy, klawiatura wygodna, ogólnie pozytywne wrażenie wywarł, no
    i nie było z nim żadnych problemów przez 2 lata.

  • 14. Data: 2009-01-15 16:40:37
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    G Nowak wrote:
    > Nie przesadzaj, moze bedzie uzywac crackowane gg bez reklam we flashu -
    > duzo to nie wymaga - a do wiekszych rzeczy polaczy sie z rdp ;)

    Po co crackowac gg, skoro sa duzo lepsze programy obslugujace ten
    protokol? :)

    Nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, ze do pracy w domu najlepsza jest
    stacjonarka. Kiedys tez tak myslalem. Zmienilo sie to kilka lat temu, gdy
    w moje rece wpadl pierwszy laptop. Choc byl duzo slabszy, niz pecet
    stojacy przy wygodnym biurku, choc praca na nim wymagala podlaczania
    zasilacza i kabla sieciowego i tak odczulem poprawe komfortu. Obecnie jest
    jeszcze lepiej - wifi, lekki i maly zasilacz podlaczany gdy zachodzi
    potrzeba. Laptop (w zasadzie terminal do internetu, bo to glowne
    zastosowanie, choc nie jedyne) jest jak ksiazka - wazny jest fakt, ze
    mozna go uzywac w domu (i nie tylko) w roznych miejscach i sytuacjach. Ze
    stacjonarka to sie nie uda.
    Inna sprawa, ze ostatnio laptopy sa po prostu modne, ludzie kupuja
    17-calowe kobyly, ktore i tak stoja caly dzien na biurku/w lozku. W takiej
    sytuacji oczywiscie, ze lepiej poprzestac na stacjonarce.

    k,

  • 15. Data: 2009-01-15 19:11:24
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    trail_user wrote:

    > witam,
    > chodzi o przebywanie w dwóch miejscach w kraju, ze stacjonarnym byłoby
    > niekoniecznie prosto,
    > a o co chodzi ze "sklepami dla idiotów" ? maja jakiś trefny towar?

    Bardzo często relatywnie wysokie ceny.

    --
    tbr

  • 16. Data: 2009-01-15 20:20:21
    Od: TrialUser <t...@n...com>

> [...]
    > http://sklep.proline.pl/sklep.php?prodid=ACER+LX.EB7
    0Y.002

    > o, ten też wygląda fajnie (ma klawiaturkę numeryczną)

    no właśnie z tym xp pro to ciężko coś znaleźć, dzięki za info o tej
    gwarancji w sumie warto się rozejrzeć za d-t-d, :)

    pozdrawiam i wciąż szukam
    trial

  • 17. Data: 2009-01-15 22:00:38
    Od: Adam Nogat <f...@w...com>

    Dnia Wed, 14 Jan 2009 23:14:45 +0100, TrialUser napisał(a):

    > witam,
    > jakie możecie polecić laptopy do 2 tys. pln,
    >
    > standardowe domowe zastosowania,
    >
    > pozdrawiam
    > trial

    http://www.proline.pl/sklep.php?prodid=ACER+LX.ATR0C
    .014
    Acer LX.ATR0C.014 posiada ciekawy ekran o przekątnej 15,6", rozdzielczości
    HD Ready (1366 x 786 pikseli) za cene okolo 1600 zl, swietny wybor

  • 18. Data: 2009-01-18 20:00:24
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Piter" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nic nie jest vista ready :P vista jest jak amerykański muscle car, ile
    > dasz tyle zużyje :P

    No wiesz..., mam 4 GB RAM wiec dobrze jest jak OS moze zarzadzac i
    wykorzystac 4 GB ;-)

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://forum.virtual-it.pl/

  • 19. Data: 2009-01-19 06:40:35
    Temat: Re: [OT] laptop wybór
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Piter pisze:
    > nic nie jest vista ready :P vista jest jak amerykański muscle car, ile
    > dasz tyle zużyje :P

    A masz przynajmniej jakiekolwiek pojęcie o tym w jaki sposób Vista ten
    ram zużywa, czy tak tylko narzekasz dla zasady?

    --
    PSYLO

  • 20. Data: 2009-01-19 20:27:15
    Od: Chichotek <z...@y...cy>

    Był 15 styczeń (czwartek) gdy o godz. 21:20 *TrialUser* napisał(a):

    > no właśnie z tym xp pro to ciężko coś znaleźć, dzięki za info o tej
    > gwarancji w sumie warto się rozejrzeć za d-t-d, :)

    W okolicach 2tysi z XP widziałem tylko acera i asusa, reszta konkurencji
    oferuje modele blizej 3 tysi.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,