  • 11. Data: 2011-01-23 20:38:12
    Temat: Re: lg gt540 swift - orange
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-01-23 17:55, Kotlet pisze:

    > bierz pakiet bo bedziesz plakac.
    > Zacznij od sciagniecia aplikacji APNdroid

    Akurat Swoft z Orange ma blokade transmisji wystarczy rozwinac pasek.
    Jest tam widget

    --
    Najlepsze video testy i recenzje telefonów
    Ponad 10 godzin testów, 25 telefonów

  • 12. Data: 2011-01-23 20:38:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 23 Jan 2011 21:38:12 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Akurat Swoft z Orange ma blokade transmisji wystarczy rozwinac pasek.
    > Jest tam widget

    Jasiu, tu mowa o Swifcie, nie o Swofcie :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 13. Data: 2011-01-24 07:58:28
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Dokladnie. To tak jak kupic samochod zeby sie pieknie prezentowal w garazu
    ;)

    --
    Pozdr

  • 14. Data: 2011-01-24 09:30:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 07:58:28 -0000, G Nowak wrote:

    >Dokladnie. To tak jak kupic samochod zeby sie pieknie prezentowal w garazu
    >;)

    A moze jednak ktos po to kupuje smartfona ze ma inny model
    dzialalnosci niz guglofon ?
    Teraz tylko pytanie czy Android sie do tego nadaje czy nie ..

    J.

  • 15. Data: 2011-01-24 10:20:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-01-24 10:30, J.F. pisze:

    > A moze jednak ktos po to kupuje smartfona ze ma inny model
    > dzialalnosci niz guglofon ?

    Nie ma problemu, tylko po co wtedy wybierać telefon na androidzie, skoro
    są inne rozwiązania?

    > Teraz tylko pytanie czy Android sie do tego nadaje czy nie ..

    Nie nadaje się.

  • 16. Data: 2011-01-24 10:37:00
    Od: JanuszWo <j...@g...pl>

    JanuszWo wrote:

    > Wyjmuję go z pudełka i... No właśnie, co i w jakiej kolejności.

    Dzięki za wszelkie podpowiedzi. Kupuję telefon z OS, bo... to już moja
    sprawa po co ;-) Nikt ze znajomych, rodziny nie może mi pomóc, a nie
    chciałbym stracić kontroli nad aparatem, bo to kosztuje :-) Zbieram
    więc informacje od dobrych ludzi. Informacje. Dobrych ludzi.
    Pozdrawiam - Janusz Wo

    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy

  • 17. Data: 2011-01-24 11:00:15
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    JanuszWo pisze:

> [...]
    > chciałbym stracić kontroli nad aparatem, bo to kosztuje :-) Zbieram
    > więc informacje od dobrych ludzi. Informacje. Dobrych ludzi.

    Nie przejmuj sie .... samozwańczych ekspertów jak Andrzejek jest
    mnóstwo. A głupi Samsung sprzedaje własnie Galaxy S, bez łaczności
    3G/2G. Wedle naszych ekspierdów nikt tego nie kupi.

    W LG Swift mozna wyłaczyć transmisje komórkową z paska stanu.

  • 18. Data: 2011-01-24 11:22:28
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/24/2011 11:37 AM, JanuszWo wrote:

> [...]
    > chciałbym stracić kontroli nad aparatem, bo to kosztuje :-) Zbieram
    > więc informacje od dobrych ludzi. Informacje. Dobrych ludzi.

    Kosztuje. Tyle że przy pewnej dozie myślenia kosztuje przerażające 9
    złotych miesięcznie i nie ma jak tego przekroczyć :>

    M.

  • 19. Data: 2011-01-24 11:51:50
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    > bierz pakiet bo bedziesz plakac.
    > Zacznij od sciagniecia aplikacji APNdroid

    >Jak będzie miał pakiet to po co mu APNdroid?

    jak sie pakiet skonczy albo zanim zacznie dzialac
    ale tak ogolnie to masz racje sam sobie zaprzeczylem.

  • 20. Data: 2011-01-24 11:52:43
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    no jasne, lacznie z mmsami

    a apndroid przy androdzie >=2.1 przepuszcza mmsy